سردار احمدی مقدم در خرم آباد:

احمدی‌مقدم با بیان این‌که در مورد احیای امر به معروف هیچ‌گاه نباید افراط و تفریط کنیم، افزود: آمر به معروف و ناهی از منکر باید به صفات دینی و معنوی آراسته باشد و در این زمینه باید در راستای قانون و فتوای مقام معظم رهبری حرکت کند.

چهار شنبه 7 آبان 1393 12:56شماره خبر : 1465267

 

به گزارش لرستان خبر، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور جهارشنبه، هفتم  آبان، در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان با حضور استاندار، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار، فرماندهی لشگر 84 خرم‌آباد، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، در خصوص ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهارکرد: هدف از امر به معروف و نهی از منکر اصلاح جامعه است که باید بر پایه ضوابط دین مبین و شرع مقدس اسلام باشد.


وی افزود: ما در مورد احیای امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گاه نباید افراط و تفریط کنیم، خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد عامر به معروف و ناهی از منکر شود باید به صفات دینی و معنوی آراسته باشد و در این زمینه باید در راستای قانون و فتوای مقام معظم رهبری حرکت کرد.


احمدی‌مقدم هدف خود از سفر به لرستان را نظارت بر ارزیابی تعالی رشد و فردی نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف از جمله دانش‌ حرفه‌ای، متدین بودن شجاعت نیروها دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، از نیروی انتظامی با عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله تعبیر کرده‌اند و ما باید با تلاش مضاعف در راه تأمین امنیت  این آب و خاک از هیچ‌ کوششی فروگذار نکنیم.


وی اظهار کرد: تأمین امنیت جامعه، زدودن جرم در جامعه، مبارزه با شیطان  و اصلاح جامعه اهداف نیروی انتظامی هستند که این اهداف را دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین کرده است و نیروی انتظامی برای نیل به این اهداف عناصر درونی خود را تقویت خواهد کرد.

 

احمدی‌مقدم با بیان این مطلب که اگر به توانایی‌های خود تکیه کنیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و لرستان با تکیه بر ابتکارات خود می‌تواند بر مشکلات فائق آید، ادامه داد: در لرستان کارهای خوبی انجام شده است و بازرسی‌های ما در این استان حاکی از این است که شاخص‌های انتظامی در لرستان قابل تقدیر است  که این موفقیت‌ها در سایه اعتماد به خداوند و تلاش و کوشش است.

 

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای مرزی است و نیروی انتظامی هرگونه سرمایه‌گذاری را در استان‌های مرزنشین تضمین می‌کند، افزود: همه امکانات ما متوجه مرزهاست و دولت سال گذشته صددرصد اعتبارات مرزی را پرداخت کرد و امسال هم قول داده که دوباره 100 درصد اعتبارات مرز را تخصیص دهد.

 

وی اضافه کرد: البته حفاظت از مناطق صعب‌العبور هم با کار مهندسی در حال انجام است و جای هیچ‌گونه نگرانی برای مردم نیست.


فرماندهی نیروی انتظامی کشور در مورد پیگیری مسئله اسیدپاشی در استان  اصفهان، خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه کار پلیس بوده است به‌طور جدی در حال انجام است و تا کشف عاملان این موضوع، اقدامات پلیسی ادامه خواهد یافت کمااینکه ما بهترین و مجرب‌ترین کارآگاهان نیروی انتظامی  را در حوزه جناحی به اصفهان اعزام کردیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات