وزیر سابق اطلاعات در خرم آباد عنوان کرد

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: بعد از اسیدپاشی اصفهان فضای سنگین رسانه‌ای را راه‌اندازی کردند که این به‌طور دقیق طراحی شده و پشت‌صحنه آن هم سرویس های جاسوسی هستند که بنده اطمینان دارم سرویس جاسوسی انگلیس (ام. آی 6) پشت این موضوع است و باید حواس‌مان را جمع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری لرستان خبر،  حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در مراسمی که به مناسبت ایام عزای سید و سالر شهیدان در حسینیه ثارالله خرم آبادگفت: جنگ بین جبه حق و باطل در طول تاریخ به صورت مداوم در حال تکرار است و نا روز قیامت این نبرد ادامه دارد.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به نبرد حق و باطل افزود: دو جبهه حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان (عج) در حال جنگ هستند تا زمانی که در روی زمین عدل و قسط حاکم شود و اگر این ستیز وجود نداشته باشد خلقت دارای مشکل است.

 

وی ادامه داد: قرآن کریم قصص که بیان می کند به جهت عبرت و آگاهی بخشی به انسان است و این قضض بصیرت افزا هستند و باید از این قصص عبرت گرفت و بدانیم جنگ حق و باطل و جنگ امام حسین(ع) و یزید تا ظهور امام زمان(عج) در حال تکرار است.

 

 

وزیر سابق اطلاعات گفت: بصیرت این است که اجازه ندهیم امام حسین (ع) دوباره شهید شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت مان به جایی برسد که بدانیم جنگ حق و باطل وجود دارد و ما نمی گذاریم که امام حسین(ع) به عنوان حق مطلق شهید شود.

 

حجت‌الاسلام مصلحی اظهار کرد: معاویه برنامه اش در دوران حکومت از بین بردن اسلام بود و این برنامه را با جنگ نرم پیش می برد و به دنبال حذف نام پیامبر اسلام (ص) بود پس باید بدانیم جنگ نرم مختص زمان حال نیست و بنی امیه جنگ نرم را با یهودیانی که در دربارش فعال بودند آغاز نمود.

 

وی ادامه داد: در زمان حال ما راه دشواری در پیش داریم و توطئه های سنگینی پیش روی انقلاب است و انقلاب راهش را با قدرت به جلو می رود و با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ربع قرن است توطئه ها در هم کوبیده می شوند.

 

 

 

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به قیام امام حسین (ع) عنوان کرد: امام حسین(ع) در وصیت‌نامه‌ خود دلایل قیامشان بیان می کند که می خواهم امّت جدم را اصلاح کنم که این نخستین حرکت حضرت است.

 

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: باید به این مسئله توجه نمود که در اسلام چه اتفاقی افتاده بود که امام حسین(ع) این حرف را زدند؟ باید بدانیم که بنی امیه کار اصلی اش این بود که با رفاه‌طلبی شخصیت‌های ویژه را از کار بیاندازد.

 

وی افزود: تعدادی از افرادی که جلوی امام حسین(ع) ایستادند و در جبهه دشمن قرار داشتند، آقازاده‌ و حتی بعضی از آنها از صحابه بودند.

 

 

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: امروزه با کمال تأسف عده‌ای می گویند که امام حسین(ع) رفت و با عمر سعد مذاکره کرد؛ نباید با حرکت امام حسین(ع) بازی کنیم. امام حسین(ع) شب تاسوعا رفت با عمر سعد صحبت کرد اما آیا رفت مذاکره و بده بستان کند یا اتمام حجت کند؟

 

حجت الاسلام مصلحی گفت: وقتی ابن زیاد به عمر سعد گفت فرماندهی لشکر را برای مبارزه با امام حسین (ع) به عهده بگیرد عمر سعد پاسخ داد امشب را به من مهلت بده تا صبح فکر کنم و او شب تا صبح قدم زد و یک قصیده طولانی سرود؛ قصیده‌ای که در آن فضیلت های امام حسین(ع) را می شمرد می سراید.

 

وی ادامه داد: در فتنه 88 کسانی که ساکت بودند یا نقش ایفا کردند، آیا حق و باطل را نمی دانستند که کجاست و همین حرف‌ها را می زدند.

 

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: ساکتین فتنه 88 حق و باطل را می دانستند ولی می گفتند اینهایی که ما می گوئیم باید بشود و حالا بعضی ها این روزها مباحث را خلط می کنند و می گویند که حُر توبه کرد.

 

مصلحی افزود: حُر بر اساس آیه قرآن توبه واقعی کرد و این توبه یعنی برگشت؛ خرابکاری را باید اصلاح کرد و مشخص شود که مسیر تغییر کرده است.

 

 

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین لطمه اقتصادی را فتنه 88 به کشور وارد کرد که نخستین قطعنامه تحریم اقتصادی ایران از سوی سازمان ملل بعد از این زمان بود.

 

وزیر سابق اطلاعات افزود: آیا لطمه اقتصادی با یک استغفرالله درست می شود؟ حُر کفش رزمی و سپر به گردن خود انداخت و به خیمه امام حسین(ع) رفت و از کارهای خود اظهار پشیمانی کرد؛ سپس در مقابل دشمن ایستاد و خطبه‌ای خواند که این خطبه وضعیت لشکر ابن زیاد به هم ریخته شد.

 

حجت الاسلام مصلحی عنوان کرد: عمر سعد دید اگر حُر این طور پیش رود و تبیین و روشنگری کند، لشکرش دچار مشکل می شود که سریع دستور داد ایشان را به شهادت رساندند.

 

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که بنی امیه انجام داد این بود که صحابه پیامبر را آلوده کرده و آنها را به رفاه‌طلبی رساند.

 حجت الاسلام مصلحی گفت: دلیل دوم قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و دشمن از اول اسلام برای شکستن امر به معروف به‌ صورت سنگین سرمایه‌گذاری کرد؛ چرا که این فریضه محور حیات و نگه‌داشتن دین و انقلاب اسلامی است.

 

 

وزیر سابق اطلاعات گفت: به عنوان مثال وقتی طرح امر به معروف و نهی از منکر به مجلس می رود، ناگهان معضلی به نام «اسید پاشی» راه می اندازند و فضای رسانه‌ای دنیا وارد عمل می شوند.

 

حجت الاسلام مصلحی بیان کرد: با بررسی هایی که ما انجام دادیم، دریافتیم که یک توطئه طراحی شده داخل و بیرون مشترک با هم است که در این شکی وجود ندارد.

 

وی افزود: پس از 34 سال که فریاد همه بلند است و سخنان امام و مقام معظم رهبری بوده که باید امر به معروف و نهی از منکر قانون شود و برای شکستن این موضوع، یک دفعه اتفاق اصفهان رخ می دهد.

 

وزیر اطلاعات دولت دهم ادامه داد: بعد از اسیدپاشی اصفهان فضای سنگین رسانه‌ای را راه‌اندازی کردند که این به‌طور دقیق طراحی شده و پشت‌صحنه آن هم سرویس های جاسوسی هستند که بنده اطمینان دارم سرویس جاسوسی انگلیس (ام. آی 6) پشت این موضوع است و باید حواس‌مان را جمع کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات