مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی:

خبرگزاری تسنیم: مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی کشور گفت: دشمنی های غرب با ایران و اسلام براساس خطاب قرآن به مسلمانان که یهود و نثارا از شما راضی نمی شوند مگر اینکه از آنها تبعیت کنید، ادامه دار است و امروز غرب تا زمانی که ایران از ارزشهای اسلامی دست نکشد از مواضع خصمانه خود در قبال کشورمان عقب نشینی نمی کند.

به گزارش لرستان خبر، محمد مظفری عصر امروز در همایش شکوه هجرت در شهرستان پلدختر اظهار کرد: در اردوهای جهادی دانشجویان به مناطق محروم می روند و به مردم این مناطق خدمت می‌کنند، این حرکت های دانشجویان در کشور کاری ارزشمندند که باید به آن توجه کرد.

 

مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی افزود: در این اردوهای جهادی، دانشجویان برای روستاهایی که محروم از آب آشامیدنی بودند، آبرسانی کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی براساس نیازسنجی، تصریح کرد: قرار نیست که در همه جا کارهای عمرانی انجام شود بلکه گاهی نیاز به کارهای آموزشی است.

 

مظفری گفت: دانشجویان باید از زبان مردم مناطق محروم حرف بزنند و پیگیر مشکلات مناطق محروم باشند و به سراغ مسئولان بروند.

 

‌وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار کشور و شکوفایی این ظرفیت ها بعد از انقلاب، هنوز به طور کامل از این توان استفاده نشده است.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون که سیاستمداران به دنبال توافق هسته ای با غرب هستند با توجه به اینکه غربی ها بدنبال خشکاندن نسل ایرانی ها هستند ما نباید از مواضع انقلابی خود عقب نشینی کنیم.

 

مسئول حرکت های جهادی بسیج عنوان کرد: در حال حاضر 3 هزار گروه جهادی شامل یک هزار گروه جهادی دانشجویی و 2 هزار گروه جهادی بسیج مساجد و محلات در سطح کشور فعالیت می کنند.

 

وی افزود: اولویت اول اردوهای جهادی پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی در راستای اقتصاد معیشت خانواده‌ها در مناطق محروم است تا به خودکفایی برسند، در این راستا این سازمان براساس استعدادهای هر منطقه تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می‌کند.

 

مظفری با ابراز رضایت از تعامل دستگاه‌های دولتی با گروه‌های جهادی تصریح کرد: خوشبختانه تا حدود زیادی از موانع پیش روی اردوهای جهادی در دستگاه‌های دولتی برداشته شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات