فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: هفته بسیج یادآور تفکرات امام (ره) نسبت به آینده انقلاب است و بسیج، امروز به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است و تفکر بسیجی آن‌قدر ارزش دارد که امام خمینی (ره) می‌فرمایند، افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم و تفکر بسیجی معادلات دشمنان را در هم شکست.

به گزارش لرستان خبر، محمد شریف نوریان صبح امروز در جمع خبرنگاران درخرم‌آباد اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان، برنامه هایی در این شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به نامگذاری روز اول هفته بسیج به نام، نام بسیج، ولایت‌مداری و انتظار، افزود: در نخستین روز هفته بسیج، کوهپیمایی بسیجیان، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قبل از خطبه‌ها، برپایی پایگاه مشاوره دینی، ملاقات مردمی فرمانده سپاه با مردم و تجلیل از حافظان برتر قرآنی بسیج برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی به عنوان نام روز دوم اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های چون نشست‌های روشنگری، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌های روستاهای جلگه خلج، چم مهر و تنگ فنی و افتتاح ساختمان مسجد روستای رنگین‌بان در این روز اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: در سومین روز از هفته بسیج با نام روز جوان و خودباوری، مسابقات فوتسال و مجمع بسیج شهرستانی برگزار می شود.

 

نوریان ضمن اشاره به روز چهارم، روز بسیج اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: همزمان با این روز در شهرستان شاهد نشست مدیران و برگزاری مسابقات بومی محلی هستیم.

 

وی افزود:روز پنجم، روز خانواده و سبک زندگی اسلامی نامگذاری شده که همایش بصیرتی حفاظتی فرماندهان و مسئولان بسیج، گردهمایی خانواده محور، تربیت پاسدار، اعزام گروه‌های امدادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان و دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا از برنامه های پیش بینی شده برای این روز است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: روز بسیج مستضعفان در راه بیت‌المقدس عنوان روز ششم است که اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور 2 هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با عنوان "شکوه مقاومت" در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: آخرین روز هفته بسیج به نام بسیج، ایثار و میثاق با شهدا نامگذاری شده که عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار و سرکشی از پیشکسوتان جهاد و شهادت، اعزام حلقه‌های صالحین از برنامه های شاخص این روز است.

 

نوریان با تأکید بر اینکه بسیج همچون درختی تنومند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام حمایت می کند، افزود: بسیجی بودن افتخاری بزرگ است و وجود تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت و آرامش و اقتدار کشور است.

 

وی اظهار کرد: هفته بسیج یادآور تفکرات امام (ره) نسبت به آینده انقلاب است و بسیج، امروز به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است و تفکر بسیجی آن‌قدر ارزش دارد که امام خمینی (ره) می‌فرمایند، افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم و تفکر بسیجی معادلات دشمنان را در هم شکست.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات