امام جمعه موقت خرم آباد:

لرستان خبر: امام جمعه موقت خرم آباد گفت: علمای تشیع و اهل سنت برای بیان خطرات تکفیری ها به پا خواسته اند و این تفکر وحشی افراطی گری در حال منزوی شدن است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد اظهار کرد: علمای تشیع و اهل سنت برای بیان خطرات تکفیری ها به پا خواسته اند و این تفکر وحشی افراطی گری در حال منزوی شدن است.
 

وی افزود: کنگره جهانی بررسی ماهیت جریان تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام، با محوریت و مدیریت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی از مراجع عظیم الشان تشیع، بزودی برگزار می شود که به دنبال برگزاری این کنکره، الاظهر مصر نیز کنکره ای را با هدف بیان خطرات تکفیری ها برگزار می کند.
 

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: خوشبختانه مردم عراق به پیروزی های خوبی در برابر تروریست های تکفیری داعش دست یافته اند.
 

وی به 3 سناریو در خصوص نتیجه مذاکرات هسته ای اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این مذاکرات یا به یک توافق مطلوب می رسیم و یا اینکه ادامه مذاکرات که احتمال آن محتمل تر است، تمدید می شود و یا مذاکرات به شکست می انجامد که البته در این صورت مسئولیت شکست مذاکرات بر عهده طرف مقابل خواهد بود.

متقی نیا افزود: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید مواظب باشند که توافقات موجب تخریب ملت ایران نشود، چرا که مهم‌ترین مطالبه ملت ایران حذف بی‌قیدوشرط همه تحریم‌ها علیه ایران است .

 

وی تصریح کرد: با وجود اهمیت بسیار مذاکرات، اما سرنوشت کشور به این مذاکرات وابسته نیست و کشور با مدیریت داعیانه رهبر فرزانه انقلاب مدیریت می شود.
 

امام جمعه موقت خرم آباد با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: بسیج یعنی فرهنگ حضور با بصیرت در صحنه هایی که لازم
است، بسیجی کسی است که تنها هدفش رضایت الهی است و با این حال چنین کسی در مسابقه رسیدن به خدا موفق خواهد بود.
 

وی با اشاره به یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیجی بودن ارزش است ولی بسیجی ماندن مهمتر است، گفت: بسیج باید بر کیفیت برنامه ها، توانمندی ها و مهارت های خود بیفزاید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات