نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز تمام مسئولین و مردم جامعه افتخارشان بسیجی بودن است و مصمم‌تر از گذشته در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند و دوران حکمرانی آمریکا و غارت منابع زیرزمینی ایران گذشته است و جوانان ایران امروز با تفکر بسیجی پرچم دین، علم و دانش و پیشرفت را در دست گرفته‌اند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی صبح امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: علت اساسی آنکه امروز همه مردم بسیجی اند و به بسیجی بودن افتخار می کنند، این است که نفس پاک امام خمینی (ره) درختی را در دل ایران کاشته که ثمره آن امروز جاری شده است.

 

وی به خدایی بودن بسیج اشاره کرد و افزود: این درخت ریشه در ولایت دارد و شاخه های آن، بصیرت، آگاهی و دشمن‌شکنی هستند چراکه بسیجیان از بصیرت نافذی برخوردارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: بسیجیان با پیشرفت‌های علمی در عرصه های گوناگون مانند مسئله فناوری هسته‌ای، ثمرات ارزشمندی از تفکر بسیجی را به نمایش گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: درخت بسیج برگ‌های فراوانی از مجاهدت در راه خدا دارد که هر کدام از این برگها در سرزمینی قرار گرفته است که مایه نجات و سعادت آن سرزمین شده است.

 

میرعمادی به مجاهدت بسیجیان در جبهه فرهنگی اشاره و خاطر نشان کرد: بسیج معتقد است جهاد در جبهه فرهنگی کمتر از جهاد در جنگ نیست و مجاهدت بسیجیان در جبهه فرهنگی به گونه‌ای شده است که تمام تهاجم فرهنگی دشمن و دسیسه‌های آنها در این جامعه خنثی شده است.

 

وی ضمن تأکید به برگ های عدالت خواهی شجره طیبه بسیج، تصریح کرد: امروز شعار و تفکر بسیج جهانی شده و عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی، تبدیل به خواسته عموم مردم دنیا شده است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به خیره سری و زیاده خواهی آمریکا در عدم توافق هسته ای، بیان کرد: با وجود تلاش های مذاکره کننده ایرانی، آمریکا با زورگویی های خود حاضر به توافق جامع نشد.

 

وی افزود: آمریکا در فکر سیطره بر جهان و سخت در اشتباه است، چراکه تا زمانی که تفکر بسیجی و مدافعان این تفکر وجود دارند، هرگز تن به ذلت نمی‌دهند و شعارشان همانند شعار امام حسین (ع) هیهات من‌الذله است.

 

میرعمادی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای به خاطر داشتن تفکر بسیجی، خاطر نشان کرد: امروز تمام مسئولین و مردم جامعه افتخارشان بسیجی بودن است و مصمم‌تر از گذشته در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند و دوران حکمرانی آمریکا و غارت منابع زیرزمینی ایران گذشته است و جوانان ایران امروز با تفکر بسیجی پرچم دین، علم و دانش و پیشرفت را در دست گرفته‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات