شریعتمداری در دانشگاه تهران:

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: با «زنده باد» نمی شود مرده را زنده کرد و حصر دو تن از سران فتنه به خاطر این بود که قصد داشتند طرح تکفیری در سوریه را اینجا پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش بزرگ 1811 روز مطالبه که عصر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: برخی از اسنادی که می خواستم امروز به آنها اشاره کنم و نشان می داد که سران فتنه دست به وطن فروشی زده اند کاملا هم اکنون مشهود است.

 

وی افزود: بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که به من پیغام داد اجازه نمی دهیم این اسناد منتشر شود و شما یک نمونه از آن اسناد هستید.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به شعار دانشجویان افراطی مبنی بر زنده باد میرحسین تصریح کرد: با زنده باد نمی شود مرده را زنده کرد و حصر دو تن از سران فتنه به خاطر این بود که قصد داشتند طرح تکفیری در سوریه را اینجا پیاده کنند.

 

زمانی که سخنرانی شریعتمداری به اینجا رسید دانشجویان انقلابی کف زدند.

 

شریعتمداری ادامه داد: وگرنه شما که شعار می دادید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران چه طور به فکر راهپیمایی در حمایت از مصر برآمدید.

 

وی گفت: مگر پیام عبدالمالک ریگی برای سران فتنه را کسی می تواند انکار کند؟ که از طریق voa که بت فتنه است منتشر شده بود.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار خاتمی- VOA پیوندتان مبارک را سردادند و دانشجویان افراطی به شریعتمداری پشت کردند.

 

شریعتمداری ادامه داد: پیوند خاتمی با پدر جد VOA یعنی جرج سوروس است و از من شکایت کرده که چرا گفتم خاتمی با جرج سوروس ملاقات کرده است.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار ای مرجع قضایی اقدام انقلابی را سر دادند و همچنین دانشجویان افراطی کیهان، اسرائیل پیوندتان مبارک را فریاد می کشیدند و شریعتمداری در پاسخ به دانشجویان افراطی گفت: بسیار خوشحالم که حتی یکبار هم که شده شما به اسرائیل بد بگویید.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: من برای شما که برادران و خواهرانم هستید متاسفم که فریب خوردید اما از کسانی که شما را فرستادند تشکر می کنم چرا که چیزی که می خواستم با سند بگویم آنها عملی نشان دادند.

 

شریعتمداری ابراز داشت: به آنها که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع از افشای اسناد وطن فروشی تان شوید.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار وطن فروش خائن را سر دادند و شریعتمداری ادامه داد: اگر واقعا از انتشار اسناد نگران نیستید بگذارید اندکی از این بسیارها را فاش کنم که در اینجا دانشجویان انقلابی فریاد زدند حاج حسین افشا کن و دانشجویان افراطی هو کشیدند.

 

شریعتمداری افزود: این اسناد نشان می دهد که حتی تحریم ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند و ما نمی توانیم اخبار را جابه جا کنیم و از این بیدها نیستیم که با این بادها بلرزیم.

 

زمانی که سخنان شریعتمداری به اینجا رسید دانشجویان بسیجی فریاد زدند بسیجی می میرد ذلت نمی پذیرد و همچنان دانشجویان افراطی دست از برهم زدن نظم سالن و سخنرانی شریعتمداری برنمی داشتند و همواره به شریعتمداری پشت کرده و شعارهای افراطی خود را سر می دادند و بی احترامی می کردند.

 

شریعتمداری تصریح کرد: به شما که برادران و خواهران خودم هستید نمی گویم بلکه به سران فتنه می گویم که اگر حزب الله نبود الان باید چکمه نتانیاهو را واکس می زدید. اگرچه پیش از این کفش های آن ها را فرچه کشیدید در اینجا دانشجویان فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و دانشجویان افراطی با بی احترامی های مکرر و توهین خطاب به شریعتمداری شعار برو گمشو سر می دادند.

 

وی خطاب به دانشجویان افراطی گفت: می دانم که برنامه این است تا نگذارید سندها را بازگو کنم اما من می گویم.

 

دانشجویان افراطی با بی احترامی تمام شعار می دادند «بری دیگه برنگردی» سر می دادند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: یک شب قبل از انتخابات 88 یعنی 21 خرداد آقای مایکل لدین در مصاحبه با خبرنگار نیویورک تایمز می گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلابی رنگی کلید می خورد.

 

همچنان دانشجویان افراطی سعی در بر هم زدن نظم سالن و سخنرانی شریعتمداری داشتند.

 

شریعتمداری خطاب به دانشجویان افراطی تصریح کرد: وقتی می گویم شما منظورم فتنه گران است نه شما دانشجویانی که فریب خوردید حیف است که همچون فتنه 78 آن قدر برای آنها زحمت بکشید و آخر سر به شما بگویند جنبش دانشجویی حرف مفت است.

 

شریعتمداری ادامه داد: آقای پابلر رابرت معاون خزانه داری آمریکا در مصاحبه با فارن پالیسی می گوید تقلب یک دروغ بود و پروژه اصلی ما مبارزه با نظام جمهوری اسلامی بود که عرصه را در خاورمیانه بر ما تنگ کرده است اما عده ای خیلی زود شعار یاحسین سر دادند.

 

در همین جا دانشجویان انقلابی شعار مرگ بر آمریکا و دانشجویان افراطی شعار رای ما یک کلام نخست وزیر امام را سر دادند.

 

شریعتمداری ادامه داد: قاضی شریح هم قاضی امام علی علیه السلام بود اما حکم قتل امام حسین علیه السلام را صادر کرد بنابراین از نخست وزیر امام خمینی نیز بعید نیست که نمازگزاران عاشورا را سنگباران کند.

 

دانشجویان افراطی با سر دادن شعار ما اهل کوفه نیستیم سعی در برهم زدن نظم جلسه داشتند و شریعتمداری ادامه داد: مگر منافقین با شما در ائتلاف نبودند مگر عبدالمالک ریگی با شما در ائتلاف نبود. مگر ملک عبدالله هزینه شما را نداده بود که در اینجا دانشجویان افراطی با شعار توهین آمیز وحشی، داعشی همچنان سعی در بر هم زدن نظم سالن داشتند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: کسی را که شما موقعی به آن عالیجناب سرخ پوش می گفتید و زیر علمش سینه می زنید به خبرنگار شورای آتلانتیک می گوید برای اینکه به نتیجه برسیم باید بر شیپور تقلب بدمید اگر این حرفم را قبول ندارید چرا انکارش نمی کنید.

 

وی افزود: شما که اگر سایتی برخلاف تان حرفی بزند به آن هجوم می برید چرا نظر صریح فارنت پالیسی را نقض نمی کنید برای اینکه شما گروگان آنها هستید.

 

در اینجا بود که دانشجویان انقلابی شعار مرگ بر فتنه گر را یک صدا فریاد زدند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: اصحاب فتنه با همه ابواب جمعی شان در حد و اندازه ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند و خیلی کوچکتر از این حرف ها هستند.

 

در اینجا دانشجویان افراطی شعار یا حسین سر دادند و شریعتمداری در پاسخ به آنها گفت: بد نیست برای اینکه شعار یا حسین شما واقعیت داشته باشد بگویید صدام حسین.

 

در همین جا دانشجویان انقلابی کف زدند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان ابراز داشت: در حالی که جمهوری اسلامی نقش اول را در همه تحولات خاورمیانه بازی می کند دیگر سران فتنه چه کسانی هستند که دشمنش باشند و دانشجویان یک صدا شعار مرگ بر فتنه گر را سر دادند.

 

 

شریعتمداری اظهار داشت: مگر سرانه فتنه می توانند انکار کنند که ده ها تن از نظریه پردازان و کارشناسان برجسته MI6 و سیا تحت عناوین دانشگاهی دعوت شدند و برای جریان سازی فتنه کارگاه داشتند.

 

در اینجا دانشجویان افراطی شعار مرگ بر دروغگو و دانشجویان انقلابی شعار مرگ بر فتنه گر را سر دادند و شریعتمداری در پاسخ به آنها گفت: درخواست من از دوستانی که مخالفم هستند این است که نگویند مرگ بر دروغگو البته اگر جان موسوی و کروبی را دوست دارند و قطعا سران فتنه باید محاکمه شوند آیا می خواهید سران فتنه اسناد را با خودشان به گور ببرند؟

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار موسوی کروبی اعدام باید گردند را سر دادند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: دلم می خواهد به ملاقات های سران فتنه با مستکبران اشاره کنم تا ببینم کسی جرات می کند بگوید آنها وطن فروش نیستند.

 

وی ادامه داد: جان کی کارشناس برجسته MI6 به ایران می آید و با سران فتنه جلسات متعدد و طولانی دارد و همه اینها نشان دهنده روابط گرم سران فتنه با مستکبران است.

 

شریعتمداری اظهار داشت: از دوستان تشکر می کنم که سر و صدا می کنند چون اگر صدا نمی کردند مجبور بودم در قالب سخنرانی حرف هایم را بگویم اما اکنون مجبورم اسناد را پشت سر هم و کپسولی مطرح کنم.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی فریاد زدند حرف ما یک کلام محاکمه والسلام.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان ابراز داشت: از آنهایی که حمایت شان می کنید بپرسید که جلسه مخفی با مایکل لدین دست چه کسی بود و بروید به سایت این شخص مراجعه کنید.

 

وی ادامه داد: بورگن هابرماس دوبار به ایران می آید و در سال 88 طرحی را به مدعیان اصلاحات می دهد همچنین آقای تیموتی گاردن عش دوبار به ایران می آید که واعظ تئوری «فشار از پایین و چانه زدن از بالا»است که دو تن از مدعیان اصلاحات این طرح را به نام خودشان زدند.

 

در اینجا دانشجویان افراطی شعار یا حسین میرحسین را سر دادند و شریعتمداری به سخنان خود ادامه داد و گفت: پس بیخود نبود که می گفتید صدام حسین خالد بن ولید است و برویم کنارش بجنگیم.

 

شریعتمداری تصریح کرد: آیا می توانید آدرس یک مفسد اقتصادی را بدهید که در کنار شما نبوده باشد مگر شما نبودید که مفسد سه هزار میلیارد دلاری را نابغه و شایسته تقدیر می دانستید. مگر شهرام جزایری به همه روزنامه های زنجیره ای شما پول نداده است؟ مگر بابک زنجانی با هاشمی و روحانی عکس یادگاری ندارد.

 

در اینجا دانشجویان افراطی شعار بسیجی واقعی همتی و باکری را سر دادند و شریعتمداری خطاب به آنها پاسخ داد قبلا به بعضی از خانواده های همت و باکری گفتم من بیشتر از شما با شهید همت و باکری بودم و آنها دشمن آمریکا و اسرائیل بودند نه اینکه در روز قدس به نفع اسرائیل شعار دهند.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست را سر دادند و شریعتمداری ادامه داد: در همین فتنه ها خیابانی و آشوب ها اگر حزب الله کف خیابان نبود همه شما را خورده بودند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: آن زمان که شما شعار می دهید آقازاده ها در اروپا درس می خوانند و در بزنگاه های رزمی شعار بزمی ندهید که در اینجا دانشجویان افراطی با وقاحت هر چه تمام تر فریاد کشیدند وحشی داعشی!  

 

شریعتمداری اظهار داشت: منظورم به کسانی است که پشت سر قایم شدندو شما را فرستادند و هر وقت می بینند که شرایط برای ضربه زدن به نظام مناسب است با طالبان ائتلاف می کنند طالبانی که ساخته خود آمریکاست.

 

وی در پاسخ به شعار دانشجویان افراطی مبنی بر کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک گفت: این شعار را اولین بار در روزنامه انگلیسی گاردین منتشر کرد که با سران فتنه دختر خاله و پسر خاله هستند.

 

شریعتمداری ابراز داشت: تا حالا دیدید اسرائیل و VOA از انقلاب دفاع کنند؟ اما برای شما همیشه نوشابه باز می کنند.

 

شریعتمداری در پاسخ به شعار بی ادبانه دانشجویان افراطی مبنی بر برو گمشو گفت: در دانشگاه های دیگر گفتم من بچه تهران هستم و گم نمی شوم اما آنهایی که با مینی بوس به دانشگاه آمدند حتما گم می شوند.

 

وی ادامه داد: من شما را برادران و خواهران خودم می دانم و دلم برای شما می سوزد ولی شما را دزدیدند و شما به کسی که شما را دزدیده است علاقه بیشتری دارید الان که دنیای استکبار علیه نظام و مردم تان قد علم کردند باید در کنار مردم خودتان باشید.

 

در اینجا دانشجویان افراطی در ادامه هنجارشکنی شان شعار خائن برو بیرون و شریعتمداری وجدان نداری سر می دادند که شریعتمداری در پاسخ به آنها پاسخ داد: هر چه می خواهید بگویید من پوست کلفت هستم و از خودم دفاع نمی کنم چرا که حیف است وقتی که می شود برای روشنگری صرف کرد صرف خودم کنم. به جای شعار دادن علیه من باید بگویید جرج سوروس، آمریکا، اسرائیل، مایکل ندین دوستت داریم.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به شعار دانشجویان افراطی مبنی بر شریعتمداری شریعت نداری گفت: بروید به سایت های اسرائیل مراجعه کنید چرا که اولین بار شریعت نداری را آنها مطرح کردند.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار حاج حسین دوستت داریم را سر دادند که وی در پاسخ به این دانشجویان گفت: شما باید انقلاب و اسلام را دوست داشته باشید که دارید.

 

شریعتمداری تصریح کرد: به سایت های مشاور MI6 مراجعه کنید چرا که عوامل فتنه با جرج سوروس ملاقات و خودشان به این مسئله اعتراف کردند. با این ریش می خواهید بروید تجریش!

 

وی ابراز داشت: بگویم چه کسانی به موسسه هیفوس لاهه رفتند؟ بگویم خانم الیزابت چنیر دو دفتر به دستور سوروس در هلند و لاهه درست کرده بود و بسیاری از افراد برای دیدن آموزش فتنه به آنجا اعزام می شدند.

 

در اینجا دانشجویان افراطی شعار میرحسن سرافراز بگم بگم راه ننداز را سردادند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: دشمن خیلی زود از سران فتنه ناامید شد چون سران فتنه حتی نمی توانند سوار شتر هم بشوند.

 

وی تصریح کرد: سند آقای لرد باتیمون در پایگاه خبری خانه شفاف می گوید جنبش سبز باید با شعار انقلاب اسلامی پیوند برخورد اما دوستان ما خیلی عجله کردند و منظور باتیمون شعار الله اکبر و یاحسین بود.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار یاحسین نابود کن میرحسین سر دادند و شریعتمداری ادامه داد: به زودی این اسناد را در یک کتاب منتشر می کنم و امیدوارم بعضی ها منفجر نشوند.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود، فتنه ای که با حضور چند ده میلیون نفری مردم ناکام ماند اگر بتوانید حضور چند ده میلیون مردم را انکار کنید می توانید ادعای سلامت رهبران تان را نیز داشته باشید.

 

شریعتمداری ادامه داد: مگر نه اینکه تقلب کلید فتنه بود پس چرا خاتمی رای داد و چرا دوباره در انتخابات شرکت کرد اما ما 0.7 درصد را اکثریت قبول می کنیم اما یک قرون بربری رو من بخورم یا اکبری!

 

وی ادامه داد: شما کاندیدای خودتان را کنار کشیدید چرا که رای نداشت سپس گفتید روحانی اصلاح طلب است و روحانی رحم اجاره ای ماست؛ در موسسه رویان را که نبستند بروید آنجا رحم اجاره کنید.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شما پای اصلی فساد اقتصادی و وطن فروشی هستید چگونه رویتان می شود نفس بکشید.

 

شریعتمداری افزود: واقعا حصر کروبی و موسوی تو دهانی به تکفیری ها و آمریکایی ها بود که قصد داشتند آن پروژه اینجا پیاده کنند.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و شریعتمداری خطاب به دانشجویان افراطی گفت: زیاد خوشحال نباشید اگر باز هم سخنرانی هایم را لغو نکنم می آیم.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: تنها مستندی که از نتانیاهو وجود دارد و در سایت وزارت خارجه اسرائیل موجود است این است که نتانیاهو گفت اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.

 

شریعتمداری تصریح کرد: مگر جریان حجتیه از شما حمایت نمی کردند توجه کنید که چرا امام می فرمودند میزان حال فعلی افراد است و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

 

وی خطاب به نماینده دانشجویان افراطی گفت: حرف هایی که شما زدید خود موسوی هم قبول ندارد وگرنه سنگسار کنندگان روز عاشورا را مردم خداجو نمی گفت.

 

در اینجا دانشجویان انقلابی شعار فتنه گر عاشورا اعدام باید گردد را سر دادند.

 

شریعتمداری خاطر نشان کرد: سران فتنه و فتنه گران در حد و اندازه ای نیستند که دشمنان نظام تلقی شوند و با پایان سخنرانی شریعتمداری دانشجویان کف زدند و شعار حاج حسین دوستت داریم را سر دادند.

 

همچنین در آخر شریعتمداری پوستر من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم را در دست گرفت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات