نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گفت: 28 صفر مصادف با رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) چهار شهید در بروجرد و زاغه تشییع می شود.

ناصر فرید در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار داشت: چهار شهید در روز 28 صفر مصادف با رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در دو منطقه از استان لرستان تشییع می شود.

 

وی با اشاره به مکان های تشییع شهدای گمنام افزود: پیکر دو تا از این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد و دو شهید دیگر در شه رزاغه تشییع و به خاک سپرده می شوند.

 

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بیان کرد: شهدایی که در شهرستان بروجرد تشییع می شوند 25 و40 ساله هستند که در عملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران به شهادت رسیدند.

 

وی عنوان کرد: شهیدایی که در شهر زاغه تشییع می شوند 21 و23 ساله بوده اند که در عملیات خیبر و کربلای 2 در منطقه حاج عمران به شهادت رسیدند.

 

فرید در رابطه با برگزاری مراسم این شهدا گفت: عصر شنبه  در شهرستان بروجرد در محل سپاه برای این دوشهید مراسم شبی با شهداء برگزار می شود یکشنبه صبح  این شهداء تشییع می شوند.

 

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان افزود: شنبه  نیز در زاغه مراسم شبی با شهدا در سالن ورزشی این شهر برگزار می گردد، این دو شهید گمنام در روز یکشنبه ساعت 9 صبح تشییع می شوند و به خاک سپرده می شوند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات