عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان:

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: اگر آقای حنان دل در گرو انقلاب و آرمان های راستین امام راحل دارند و می خواهند هنوز سوار بر قطار انقلاب باقی بمانند باید با همان شجاعتی که دیروز توهین کردند امروز عذرخواهی کنند و از فتنه گران و براندازان نه تنها به زبان بلکه با قلب و در مرتبه عمل بیزاری بجویند.

محمد ادیب در گفت و گو با لرستان خبر ، گفت: مغالطه کردن و بازی با کلمات و جملات یا نشان دهنده ترس و بزدلیست و یا نشان دهنده اهداف سیاسی و ماجراهای پشت پرده است.

 

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: دنیای امروز نمی پذیرد هم رومی روم باشید و هم زنگی زنگ، و باید یا رومی روم بود یا زنگی زنگ.

 

وی ادامه داد: برای قشر دانشگاهی قابل قبول نیست ایشان اصرار داشته باشند که ما اشتباه فهمیده ایم، این صحبت توهین دیگری است به تمام منتقدانشان و لازم به توضیح نیست که این منتقدان تنها ما دانشجویان نیستیم که برچسب تازه به دوران رسیده بودن دریافت کنیم بلکه ائمه جمعه و نخبگان سیاسی استان نیز نسبت به این اظهارات انتقاد دارند.

 

ادیب اضافه کرد: دنیا در حال عبور از پیچ بزرگ تاریخی است و هر کس از مرکز دایره انقلاب دور شود قطعا از قطار انقلاب به بیرون پرت خواهد شد و سرنوشتی جز تباهی نخواهد داشت .

 

وی افزود: اگر آقای حنان دل در گرو انقلاب و آرمان های راستین امام راحل دارند و می خواهند هنوز سوار بر قطار انقلاب باقی بمانند باید با همان شجاعتی که دیروز توهین کردند امروز عذرخواهی کنند و از فتنه گران و براندازان نه تنها به زبان بلکه با قلب و در مرتبه عمل بیزاری بجویند.

 

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: مصاحبه ای که با افزایش جملات و کلمات سفسطه گونه همراهند نشانه‌ای است دال بر این که آقای حنان از اظهارات خود پشیمان نیست و جای تعجب است که مدیران استان به جای همنوا شدن به قاطبه منتقدین که اکثرا از اعاظم استان هستند سکوت پیشه کرده و با این سکوت تلویحا از این اقدام حمایت می کنند در حالی که این اقدام ناشایست حداقل می بایست با یک حکم توبیخ یا در خواست برکناری از سوی مسئولان استان مواجه می شد .

 

وی اضافه کرد: اگر مدیران استان معتقد به انقلاب و ارزشهای انقلاب هستند می بایست اقدام در خور نشان دهند که اگر غیر از این باشد ما حق خواهیم داشت نسبت به کلید خوردن یک سناریو که هدفش تخریب چهره های شاخص انقلابی است مشکوک باشیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    درود براقای ادیب

  • بسیجی دانشگاه لرستان

    اجرکم عندالله جناب آقای ادیب بالاخره یک فهیمی حرف دل ما رو زد داشتم خفه می شدم

  • دختر نسل سومی

    اها این شد یه چیزی
    احسنت

نظرات