حجت الاسلام میرعمادی در سالروز حماسه 9 دی:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ما افرادی که برای نشان دادن خود تشنج سیاسی خلق می‌کنند و کسانیکه در پشت پرده هستند را نصیحت می‌کنیم که وحدت استان را بر هم نزنید و مردم استان را دو شقه نکنید و بدانید ایجاد تشنج سیاسی در استان مانع خدمت و پیشرفت می شود.

به گزارش لرستان خبر ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در سالروز حماسه مردمی 9 دی که در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار گردید، گفت:  افرادی هستند که بدنبال ایجاد تشنج سیاسی در استان بوده و آنگونه که باید تبعیت خود را از ولایت اعلام نمی کنند لذا ما آنها را نصیحت می کنیم که از فتنه گران عبرت بگیرند.

 

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ما افرادی که برای نشان دادن خود تشنج سیاسی خلق می‌کنند و کسانیکه در پشت پرده هستند را نصیحت می‌کنیم که وحدت استان را بر هم نزنید و مردم استان را دو شقه نکنید و بدانید ایجاد تشنج سیاسی در استان مانع خدمت و پیشرفت می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: تشنج سیاسی بر هم زننده وحدت و حاکم شدن روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است و امروز فضای استان فضای کار و تلاش و کوشش است لذا بایستی درد خدمت داشت نه بدنبال خدشه دار کردن وحدت استان یکدست ولایت مدار لرستان بود.

 

وی اضافه کرد: مردم لرستان جز ولایت چیزی را بر نمی‌تابند پشتیبانی، نصرت و رحمت الهی، پیشرفت و تعالی جامعه در سایه وحدت محقق می شود همانگونه که در سایه وحدت کلمه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و توانستیم هشت سال دفاع مقدس را به پیش ببریم.

 

حجت الاسلام میرعمادی عنوان کرد: دستیابی به فناوری هسته ای در سایه وحدت کلمه است و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع می کند به دلیل بوجود آمدن این فناوری در سایه وحدت است و ایشان نمی خواهد این وحدت از بین برود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خطاب به کسانیکه وحدت استان را بر هم می زنند گفت: ولایت در جان و خون این مردم ریشه دوانده است پس از مردم فاصله نگیرید و به باورهای آنها احترام بگذارید و همچنین از قدرت، مسند و ریاست خود سوء استفاده نکنید.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    درود خدا براین سید عزیز که در مقابل مدیران افراطی گر وفتنه گر محکم ایستاده

نظرات