مدیر ارشاد لرستان برکنار می شود؟

در پی اهانت مدیر کل ارشاد استان لرستان به برخی از شخصیت های ارزشی و انقلابی، جمعی از روحانیون استان لرستان اقدام به شکایت از وی نمودند.

به گزارش لرستان خبر، 23 آذرماه جاری حجت الاسلام حنان مدیر ارشاد لرستانی در سخنانی افراطی به علما و نیروهای انقلابی توهین کرد که در سطح استان واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

 

بعد از گذشته سه هفته از این سخنان حنان، طلاب شهرستان بروجرد با ارسال شکایت نامه‌ای به دادگاه ویژه روحانیت خواهان برخورد با حنان شدند. چراکه این رفتار را مغایر با لباس و جایگاه روحانیت دانستند.

 

امید است با پیگیری مسئولین ذی ربط و مردم انقلابی با این پدیده شوم برخورد شود تا دیگر شاهد حرمت شکنی از طرف مسئولان نباشیم.

 

متن نامه به شرح ذیل است:

 

                                ÷122

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    باسلام وعرض خسته نباشید خدمت بچه های لرستان خبر....پیگیری برخورد با این مسئول ... که یاازروی علم خیانت کرده یاازروی غفلت.
    اول وظیفه روحانیت معزز بوده و بعد مطالبه عموم مردم ...که همینجاحقیر از روحانیونی که د راین ماجرا ورود کرده اند تشکرمی کنم ...که حیات اسلام انقلابی به فعال بودن درصحنه ی انقلاب ونقش آفرینی به عنوان حافظان حریم ولایت است...

  • خرم ابادی

    درود خدا برشما روحانیت عزیز شهرستان بروجرد باید این امر فراگیر شود ماتشکلهای دانشجوی هم ازایت الله میرعمادواستاندار محترم خواهان برخورد قاطع وعزل ایشان هسیم تا نفاق را بیش ازای گسترش نداده ایشان بعد ازکوهدشت در نوراباد هم در داخل اداره نشست سیاسی با سران اصلاح طلب برگزار کرده البته کسی مخالف نشست نیست اتفاقا در بعضی مواقع باعث حرکت در جامعه میشود ولی سئوال اینجاست چرا توسط یک مدیر دولتی 2-چرا در مکانهای اداری در ساعات اداری 3- چرادر روز نه دی وهزاران دلیل دیگر که همه حکیت از اهداف پشت پرده این اقا میباشد که امد برای تسویه حساب

  • فعال فرهنگی

    سلام بروجرد عزیز بحق که باید به جهان اسلام احکام دینی وفقاهت صادر کند افرین برشما شیر مردان طلبه بروجردی و حوزه علمیه افتخار افرین این شهر که مرکز دین و دینانت است.

    ای کاش دیگر حوزها وطلاب هم حساسیت نشان میدادند چونکه این مرد افراط گر لباس روحانیت برتن دارد که به روحانیت هتاکی و توهین نموده و اولین ضربه این فرد نا اگاه به روحانیت عزیز بوده

    دادگاه ویژه روحانیت این لباس مقدس را پس بگیرد

  • سامان

    منتظر برخورد قاطع با اين اهانت آشكار هستيم

  • ناصر

    سلام امیدواریم هرچه سریعتر این مسولین تشنج طلب از دولت تدبیر و امید و اعتدال جدا شوند تا اینکه چهره ی دولت مخدوش نشود و بهتر است از این اشخاص برای جلوگیری از ورود اشرار به مرزهای شرقی بهره برد

  • بابک

    باید ادب بشه

نظرات