فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: ترویج اعتیاد یکی از مهمترین حربه‌های دشمنان است که سعی دارند جوانان را با صرف هزینه های زیاد مورد هدف قرار داده و معتاد کنند و از این طریق اراده این قشر از جامعه را سست نماید.

به گزارش لرستان خبر، قدرت اله ترابی نژاد صبح امروز  در جلسه مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر شهرستان پلدختر اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز مشکل و تهدید بزرگی برای کشور است که به اقتصاد پنهان نامگذاری شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه این مشکل فرصت‌های شغلی در کشور را از بین می‌برد، از این رو باید مسئولان این حیطه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و این تهدید اقتصادی برای کشور، با جدیت و هوشمندانه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

 

فرماندار پلدختر ضمن تأکید بر مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، عنوان کرد: باید در راستای مبارزه و پیشگیری با اعتیاد و مواد مخدر، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی، حساس شده و ارتقای سطح آگاهی مردم در این زمینه را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی بیان کرد: اعتیاد بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال دارد و فروپاشی خانواده یکی از مصیبت‌های به وجود آمده از طریق اعتیاد است.

 

ترابی‌نژاد تصریح کرد: جمع آوری خرده‌فروشان مواد مخدر، پیشگیری و درمان اعتیاد یکی از دغدغه‌های مسئولان است که در این راستا باید بخشی از برنامه‌های اوقات فراغت را به آموزش و پیشگیری و آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها نسبت به مصرف مواد مخدر قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لازمه پیشرفت کشور توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی است، از این رو اختصاص اوقات فراغت مناسب و مفید می تواند عاملی برای پیشگیری از اعتیاد باشد.

 

فرماندار پلدختر گفت: ترویج اعتیاد یکی از مهمترین حربه‌های دشمنان است که سعی دارند جوانان را با صرف هزینه های زیاد مورد هدف قرار داده و معتاد کنند و از این طریق اراده این قشر از جامعه را سست نماید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات