معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران:

لرستان خبر: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: دشمنان در جنگ نرمی که به راه انداخته‌اند، موفقیتی به دست نمی‌آورند چرا‌که فعالیت‌های آنها در جبهه مقابل فطرت انسانی است و پشتوانه فرهنگی ندارد از این رو محکوم به شکست است.

به گزارش لرستان خبر، محمد حسین نجات در حاشیه اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های خوبی که بسیجیان انجام می‌دهند و موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اند، آینده به بسیجیان تعلق دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج در حیطه هنر و فرهنگ افزود: بسیج حضور موفقی در جشنواره‌های سراسری داشته است و فیلم‌هایی با اهداف انقلابی توسط بسیجیان ساخته شده است که در جشنواره فیلم فجر و ققنوس حضور می‌یابند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمنان در جنگ نرمی که به راه انداخته‌اند، موفقیتی به دست نمی‌آورند چرا‌که فعالیت‌های آنها در جبهه مقابل فطرت انسانی است و پشتوانه فرهنگی ندارد از این رو محکوم به شکست است.

 

وی ضمن درخواست از دوست‌داران انقلاب جهت حضور در عرصه فرهنگی، تصریح کرد: حرف و هدف ما حرکت در مسیر فرهنگ و هنر است و از ادامه‌دهندگان راه انقلاب می‌خواهیم که در این مسیر ما را یاری کنند.

 

نجات بیان کرد: حرف ما مطابق با فطرت انسانی است و با داشتن پشتوانه فرهنگی دیرینه می‌توانیم در این مسیر پیروزی را از آن خود کنیم.

 

وی ضمن تأکید بر بیان مفاهیم قرآنی در قالب هنر، خاطر‌نشان کرد: اگر هنرمان را با احکام قرآنی و دینی مطابقت دهیم پیروز می‌شویم و همه دنیا به دنبال هنر و فرهنگ اسلامی می‌روند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات