موجی که اروپا را فرا گرفت؛

پس از انتشار نامه ی امام خامنه ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، جمعی از جوانان شهر «برمن» آلمان شامل ۸ خواهر که با نامه جالب و پرمحتوای رهبری مواجه می شوند، تصمیم می گیرند تا با پیوستن به کمپین کشور آلمان، کار را از انتشار نامه در سطح شهر برمن آلمان آغاز کنند

به گزارش لرستان خبر، پس از انتشار نامه ی امام خامنه ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، جمعی از جوانان شهر«برمن» آلمان شامل ۸ خواهر که با  نامه  جالب و پرمحتوای رهبری مواجه می شوند، تصمیم می گیرند تا با پیوستن به کمپین کشور آلمان، کار را از انتشار نامه در سطح شهر برمن آلمان آغاز کنند.

 

بدین ترتیب با تهیه ۱۰۰ نسخه چاپی از نامه، در چهار گروه دونفره در سطح شهر اقدام به پخش نامه می کنند. از نکات جالب توجه، صبر و تحمل مردم در مواجهه با این موضوع بود و سوالات متعددی که درباره نامه می پرسیدند و بسیاری از آن ها از این مسئله ناراحت بودند که در جامعه بعضی مردم معتقدند مسلمانان انسان های بدی هستند.

 

در گفتگو با افراد سطح شهر، جملاتی نظیر «من می دانم اسلام واقعی چیست، این نامه را به کسانی بدهید که اسلام را از طریق رسانه ها می شناسند» و «من می دانم که اسلام در رسانه ها طوری دیگری نشان داده می شود» شنیده شد. عشق و علاقه که از طریق انجام کار برای خدا و نقش لبخند بر چهره افراد از زیباترین نتایج این کمپین بود و هیچ چیز بهتر از احساس صلح، امنیت، احترام و پذیرش نیست.

 

ضمن تشکر از آقای وفایی بابت ارسال تصاویر از آلمان، می توانید در ادامه تصاویر کامل را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

منبع: عمارنامه

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات