نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز مسئولان، سرمایه‌گذاران، توجه و نگاه مثبتی به لرستان دارند و ما نباید زمینه بدگمانی را در استان به وجود بیاوریم.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در شورای اداری لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: مهمترین خواسته مردم ایران از ایجاد تحول و انقلاب اسلامی، داشتن استقلال بوده است.

 

وی افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) رژیم شاهنشاهی را از بین بردند و جمهوری اسلامی ایران را که بر حول محور ولایت فقیه می‌چرخد، جایگزین کردند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در زمانی که دو قدرت شرق و غرب حکمرانی می‌کرد، انقلابی از جنس اسلام و دین توسط امام خمینی (ره) شکل گرفت، از این رو شعار نه شرقی و نه غربی همواره باید زنده و محقق شود.

 

وی بیان کرد: ما باید با وجود گذشت 36 سال از وجود پر برکت انقلاب، پای این استقلال بایستیم و اجازه دخالت بر سرنوشت مردم ایران را به هیچ سلطه‌گری ندهیم.

 

میرعمادی تصریح کرد: در حکومت اسلامی شکل گرفته توسط امام خمینی (ره)، مردم نقش اصلی را داشتند و این مدل حکومتی مردم را همراه رهبری و مسئولان را برای خدمت به مردم می‌خواهد، به همین دلیل انقلاب اسلامی ایران برای تمام دنیا الگو شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: با وجود اینکه امروز برخی از اروپاییان برخی سیاستهای صحیح را از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند، اما همه قدرتهای شرق، غرب، و کشورهای سرسپرده خلیج فارس برای نا امن کردن ایران با هم متحد شده‌اند.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در استقلال کشور، گفت: با وجود مقام معظم رهبری امروز هیچ نقطه ناامنی در کشور ایران وجود ندارد و این بلاها دامن‌گیر خود غربی‌ها شده است.

 

وی با اشاره بر لزوم توسعه لرستان، افزود: امروز مسئولان، سرمایه‌گذاران، توجه و نگاه مثبتی به لرستان دارند و ما نباید برای استاندار که همه تلاش خود را در جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی به کار گرفته است، حاشیه درست کنیم یا زمینه بدگمانی را در استان به وجود بیاوریم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات