نایب رئیس مجلس در سفر به لرستان مطرح کرد

نایب‌رئیس مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان کرده است من دیپلمات نیستم بلکه یک انقلابی هستم اشاره و گفت: مواضع رهبر انقلاب همواره انقلابی است و دلیل اینکه امروز در مذاکرات هسته ای ما از موضع قدرت با طرف های غربی به صحبت می نشینیم این مواضع انقلابی رهبری است و اگر مواضع دیپلمات گونه داشتند این قدرت را نداشتیم.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ابو ترابی فرد شامگاه جمعه در مراسم جشن انقلاب در که شهرستان دورود در استان لرستان برگزار شد اظهار داشت: کشور ایران در طول دوران بعد از انقلاب ازلحاظ علمی رشد بسیاری کرده است و توانسته علم خود را به فن‌آوری تبدیل کند که باید با استفاده از این ظرفیت مشکلات اشتغال کشور را برطرف کرد.

 

وی افزود: امروز راهکار حل مشکلات اقتصادی مردمی و مقاومتی است و باید بتوانیم با این راهکار و استفاده از بخش خصوصی مشکلات را حل کنیم.

 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به وضعیتی که دشمن ایجاد کرده است تنها راهکار عبور از مشکلات اقتصادی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است و مسئولان باید بر این کار اهتمام به ورزند.

 

وی عنوان کرد: امروز کشور در موقعیت خیلی خوبی قرار دارد و ثبات دربر انقلاب حاکم است و مردم‌سالاری جایگاه خود را به‌خوبی یافته است و باید همه کمک کنیم تا از تحریم‌ها عبور کرده و قله‌های ترقی را طی کنیم.

 

وی به شاخصه‌های رهبری در جامعه ازنظر امام علی (ع) اشاره و افزود: از نگاه حضرت علی (ع) رهبری در جامعه اسلامی باید دو شاخصه داشته باشد که نخستین شاخصه این است که در قوت و توانایی و مدیریت از همه اعلم‌تر بوده و شاخصه دوم این است که باید با برنامه‌های قرآن و پیامبر برای هدایت جامعه آشنا باشد و در فهم آموزه‌های دینی گوی سبقت را از دیگران برباید.

 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان غیبت امان (عج) زعامت جهان اسلام باید در دست فقیه، عالم، اعلم و عادل باشد و انقلاب اسلامی محصول تحقق این سخن حضرت علی (ع) است که زعامت جامعه باید در دست کسی باشد که از جهات مختلف اعلم‌تر باشد و امام بزرگوار در این جایگاه قرار داشت و انسانی بود که اعلم بود و راه را برای یک تحول و دگرگونی سیاسی اجتماعی هموار ساخت و خلف صالح رهبری عالی‌قدر نیز با شاخصه‌های اعلمیت در این جایگاه قرار دارد.

 

ابو ترابی فرد با اشاره به چالش‌های انقلاب در طول 35 سال گذشته بیان کرد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه‌ها و مشکل‌آفرینی دنبال ضربه زدن به مردم و نظام بودند که با هدایت‌ها امام راحل و مقام معظم رهبری از این مشکلات عبور کردیم.

 

نایب‌رئیس مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان کرده است من دیپلمات نیستم بلکه یک انقلابی هستم اشاره و گفت: مواضع رهبر انقلاب همواره انقلابی است و دلیل اینکه امروز در مذاکرات هسته‌ای ما از موضع قدرت با طرف‌های غربی به صحبت می‌نشینیم این مواضع انقلابی رهبری است و اگر مواضع دیپلمات گونه داشتند این قدرت را نداشتیم.

 

وی اظهار داشت: بر این اساس است که طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران که نزدیک با صهیونیست‌ها است بعد از یک دهه تحریم و فشار می‌گوید در مذاکرات هسته‌ای 5+1 با ایران آمریکا در موضع ضعف است و این برمی‌گردد به رهبری که مسیر را برای رسیدن به ظرفیت‌های بالاتری هموار می‌سازد.

 

ابو ترابی فرد با اشاره به قدرت روزافزون در جبهه مقاومت بیان کرد: امروزه همه دنیا قدرت حزب‌الله را می‌بیند و می‌بینیم که تفکر امام خمینی (ره) در آنجا متولدشده است و جبهه مقاومت در منطقه در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن، فلسطین و ... همان تفکرهای امام راحل و مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنند.

 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای مرزها را تسخیر کرده و در دنیای اسلام حضوری مقتدرانه دارد و درواقع قلب جهان اسلام است.

 

وی افزود: در حالی در اطراف ما ناامنی وجود دارد و جنگ و ترور است خوشبختانه در جمهوری اسلامی امنیت و آرامش کامل حاکم است که باید شکر گذار باشیم و مراقب توطئه‌های دشمن باشیم.

 

ابو ترابی فرد گفت: آمریکا دنبال ایجاد تفرقه در منطقه است و در کشور ما نیز می‌خواهد آرامش نباشد و به همین خاطر دست به هر کاری می‌زند که ما باید حواسمان باشد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • عمارنامه

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/97188
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

نظرات