نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است و جریان ضد استکباری و بیداری اسلامی و پیش به سمت اتحاد اسلامی در کشور ایران به وجود آمده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم خرم‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 سرآغاز دوران جدیدی در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با اتحاد، یکپارچگی مردم و رهبری امام راحل (ره) و بر اساس سیره پاک نبوی و واقعه بزرگ غدیر علوی و قیام خونین عاشورای حسینی پایه ریزی شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: استقلال و ایستادگی در برابر استکبار و طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت‌فقیه از اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به تمامی دنیا نشان داد که هیچ قدرتی توانایی رویارویی با ارزشهای معنوی را ندارد و مردم دنیا باید سرنوشت خود را به دست خودشان رقم بزنند.

 

میرعمادی بیان کرد: وحدت، عزت اسلامی، بازگشت به هویت دینی و بیداری اسلامی، عدالت، پیشرفت، رفاه و آسایش از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: آزادگی، سربلندی و استقلال از مهم‌ترین پیامدهای انقلاب اسلامی است، چراکه هرگاه ملتی متحد و یکپارچه شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آنها ایستادگی کند.

 

امام جمعه خرم آباد گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است و جریان ضد استکباری و بیداری اسلامی و پیش به سمت اتحاد اسلامی در کشور ایران به وجود آمده است.

 

وی افزود: با وجود اینکه استکبار جهانی هرگز فکر نمی کرد ایران اسلامی بتواند انقلاب اسلامی را به ثمر برساند اما هم اکنون 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب همچنان سربلند بوده است.

 

میرعمادی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا این نظام را از پای درآورند اما با استقامت ملت ایران و پس از پیروزی در جنگ سخت، دشمن به جنگ نرم روی آورده است.

 

وی عنوان کرد: در تمام این مدت انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است و با تدابیر رهبری، هوشیاری، مدیر و مدبر بودن ایشان و بصیرت مردم ایران همه توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ترسیم خطوط اصلی مذاکره توسط رهبری در 19 بهمن امسال، تصریح کرد: ایران با 15 کشور همسایه مبادله اقتصادی می‌کند، اما در این مدت هیچ‌گاه از کشور آمریکا حمایت نکرده است، بنابراین امروز آمریکا چاره‌ای جز تسلیم ندارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات