امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: ادعای طرف مذاکره‌کننده، مبنی بر اینکه اگر توافقی نباشد، میز مذاکره را ترک می‎کنند، یک بلوف است، چراکه آنان ناچار به مذاکره با ایران هستند و راهی جز مذاکره ندارند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 22 بهمن در بروجرد، اظهار داشت: ملت ایران در عمر 36 ساله انقلاب در برابر زورگوییهای دشمنان تمام قد ایستادگی کردهاند، از این رو تیم مذاکره‌کننده نیز باید در برابر زیادهخواهی دشمن بایستد.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه دولتمردان باید هوشیار و مراقب باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند، افزود: طرف مذاکره‌کننده چندین بار پس از توافق ژنو آن را نقض کرده و تحریم‏‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرده است، حال آن که ملت و دولت ایران به همه تعهدات خود در این توافق عمل کرده است.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: ادعای طرف مذاکره‌کننده، مبنی بر اینکه اگر توافقی نباشد، میز مذاکره را ترک میکنند، یک بلوف است، چراکه آنان ناچار به مذاکره با ایران هستند و راهی جز مذاکره ندارند.
 

وی با اشاره به جهتگیری صریح مقام معظم رهبری در این زمینه، تصریح کرد: مقام فرزانه ولایت و مرجعیت با جبهه‌گیری صریح در خصوص توافق دو مرحلهای نقشههای دشمنان را نقش بر آب کردند و عصبانیت جان کری نیز به همین دلیل است.

 

ترابی بیان کرد: مقام معظم رهبری با بیان اینکه توافق نکردن بهتر از توافق بد است، با شناسایی دقیق توطئههای دشمن، آنها را به موقع خنثی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در مذاکرات هسته ای به معنای لغو تمامی تحریم ها و تعهد طرف مذاکره کننده مبنی بر وضع نکردن تحریم های جدید است.

 

امام جمعه بروجرد گفت: با وجود اینکه دشمن به صورت مکرر بیان می کند یکی از گزینه های روی میز گزینه نظامی است اما شکست آنها در جنگ تحمیلی نشان داد نه تنها گزینه ای روی میز نیست بلکه زیر میز هم قرار ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه تحریم ها فرصتی برای پیشرفت کشور فراهم کرده است، افزود: پرتاب ماهواره فجر در ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی به فضا و قرار گرفتن در مدار زمین و ارسال تصاویر و اطلاعات مورد نیاز به ایستگاه زمینی از جمله موفقیت های ایران اسلامی در زمان وضع تحریم ها بوده است.

 

ترابی ضمن تأکید بر اینکه مات ایران توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند، بیان کرد: ملت ایران با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمن، با حضور پرشور و عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن به استقبال سی و هفتمین بهار آزادی می رود.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات