معاون گزینش ائمه جمعه کشور:

لرستان خبر: معاون گزینش ائمه جمعه کشور گفت: امام خمینی (ره) از جنس مردم و حامی مستضعفین بود و با حرکت خود و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی به مردم کرامت و ارزش دوباره بخشید، در حالی که پیش از آن توسط حکام زمان، مردم از این حق خود محروم بودند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید‌احمد تقوی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع مردم دورود اظهار داشت: با وجود مناسبتهای تاریخی و مهم در فرهنگ ما، یوم الله 22 بهمن از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و سرآمد همه مناسبت هاست.

 

وی با اشاره به گرامیداشت یک روز ملی در هر کشور، افزود: با توجه به اینکه تمامی کشورها برای خود یک روز ملی دارند، که این روز به دلیل فائق آمدن بر مشکلات خود روز جشن قرار می دهند و گرامی می دارند، برای ایران اسلامی روز 22 بهمن روز ملی و روز شکل گیری انقلاب اسلامی است.

 

معاون گزینش ائمه جمعه کشور عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی انقلاب ها تاکنون متفاوت بوده چرا که ریشه در اسلام داشته و از جنس انقلاب انبیاء است.

 

وی با اشاره به انقلاب های شکل گرفته در کشور، بیان کرد: با وجود اینکه انقلاب های بسیاری نظیر مشروطه در این مملکت به وجود آمد اما افرادی فرصت طلب در صدد تبدیل آن لبه سلطنت برآمدند.

 

تقوی با اشاره به هنر امام خمینی (ره) در معماری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام با پشتیبانی ملت مسلمان اهداف انقلاب را به پیش برد و بر اساس تکلیف الهی و برای اسلام این انقلاب را آغاز کرد و اجازه نداد این انقلاب به انحراف کشیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از جنس مردم و حامی مستضعفین بود و با حرکت خود و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی به مردم کرامت و ارزش دوباره بخشید، در حالی که پیش از آن توسط حکام زمان، مردم از این حق خود محروم بودند.

 

معاون گزینش ائمه جمعه کشور گفت: اسقلال کشور، آزادی، خودباوری و عزت از دست‌آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و این برکت انقلاب اسلامی سبب شد ایران در جهان جایگاه خود را پیدا کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات