نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: دو مرحله‎ای کردن توافقات در مذاکرات هسته‎ای بدون لغو تحریم‎ها مکر و خدعه تازه‎ای از سوی دشمن است و آمریکا می خواهد درب سایت‎های هسته‌ای ایران برای بازدیدهای سرزده باز باشد و این چیزی خارج از اصول مورد توافق ملت ایران است.

به گزارش لرستان خبر، بهرام بیرانوند ظهر امروز در جمع باشکوه راهپیمایی کنندگان یوم‌الله 22 بهمن در این شهرستان، اظهار داشت: تلاش در ایجاد تغییر نگرش در دیدگاه برخی مسئولان و مردم نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی یکی از نقشههای شوم دشمنان است.

 

وی افزود: دشمنان از طریق اعمال تحریم اقتصادی، اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) و جنگ و خونریزی و تهدیدهای رنگ به رنگ دشمنان علیه ایران اسلامی به دنبال عملیاتی کردن خواستههای نامشروع خود در منطقه هستند، اما هرگز به نتیجه نمی رسند، چراکه اینها در اراده مردم ایران اثری نداشته و تهدیدها بی رنگ شده اند.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن تاکنون نتوانسته با زور چیزی را از ملت ایران بگیرد، در تلاش است تا با تزویر به مقصود خود برسد، در حالی که ملت ایران بر اصول خود ثابت هستند.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه ملت ایران اهل امتیاز دادن و تعارف با کسی نیست، تصریح کرد: در حال حاضر محاسبات بین‌المللی به نفع ایران در حال تغییر است.

 

بیرانوند بیان کرد: امروز توان نظامی ایران اسلامی به قدری بالا است که میتواند ایران اسلامی را از هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور حفظ و حراست کند که اینها همه در سایه تحریم های دشمنان علیه ایران به دست آمده است.

 

وی خاطر نشان کرد: دو مرحلهای کردن توافقات در مذاکرات هستهای بدون لغو تحریمها مکر و خدعه تازهای از سوی دشمن است و آمریکا می خواهد درب سایتهای هسته‌ای ایران برای بازدیدهای سرزده باز باشد و این چیزی خارج از اصول مورد توافق ملت ایران است.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: اعتقاد برخی افراد در داخل کشور مبنی بر اینکه هر توافقی بهتر از عدم توافق است، اشتباه محاسباتی برخی عوامل سیاسی را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به ترویج اسلام در دنیا، افزود: امروز نه تنها کشورهای اسلامی بلکه کشورهای غیراسلامی نیز به دنبال حضور مبلغان ایرانی مذهب تشیع در بین مسلمانان کشور خود هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات