امام‌جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام‌جمعه بروجرد گفت: راهپیمایی 22 بهمن برای مستکبران نیز پیامی داشت و آن اینکه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها هرگز سبب خالی شدن نظام از پشتوانه مردمی نمی‌شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های ابن هفته نماز جمعه اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه جهانیان را متعجب کرده است.

 

وی افزود: ملت ایران باوجود تمام تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمد و این امر جهانیان را به شگفتی واداشته است.

 

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: ملت ایران، انقلاب و آرمان‌های آن را از آن خود می‌داند و حضور آگاهانه و همیشه درصحنه ملت ایران، نعمتی است که با هیچ امری قابل قیاس نیست.

 

وی با اشاره به پیام مهم مردم به مسئولان، تصریح کرد: پیام مردم ایران در عزم خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب این است که مسئولان نباید بر سر آرمان‌های انقلاب باکسی معامله کنند و با تمام توان از این آرمان‌ها دفاع کنند.

 

ترابی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن برای مستکبران نیز پیامی داشت و آن اینکه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها هرگز سبب خالی شدن نظام از پشتوانه مردمی نمی‌شود.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه ملت ایران شایسته خدمتگزاری مسئولان هستند، خاطر‌نشان کرد: باوجوداینکه از سوی مسئولان در نحوه خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی دیده می‌شود اما مردم این کوتاهی‌ها را به‌پای انقلاب نمی‌نویسند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه درصحنه.

 

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نیست به مذاکرات هسته‌ای، گفت: ایشان افق گفت‌و‌گوهای هسته‌ای را در 14 ماه گذشته ترسیم و اهداف دشمن را از دومرحله‌ای کردن مذاکرات تشریح کردند.

 

وی افزود: توافق دومرحله‌ای که در یک‌زمان بر سر اصول کلی و درزمانی دیگر بر روی جزئیات توافق، مذاکره شود، یک تله و نیرنگ از سوی سران کشورهای غربی است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات