امام‌جمعه خرم‌آباد:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری و عشق مردم به امام‌(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است و مردم ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که هیچ‌چیز نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند.

 

وی افزود: این حضور نشان‌دهنده وفاداری و عشق مردم به امام‌(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است و مردم ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

امام‌جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: شوق و شور جوانان ، نوجوانان نسل چهارم، اشتیاق و امید در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و بصیرت ملت آگاه ایران و ازجمله برجستگی‌های مهم این حماسه عظیم دارد.

 

وی تصریح کرد: حضور عظیم ملت در این روز و خلق حماسه بزرگ، امتحان و آزمایش سربلندی ملت ایران بود.

 

میرعمادی ضمن تقدیر از عشق و انسجام مردم در این راهپیمایی نسبت به مقام معظم رهبری، خاطر‌نشان کرد: وجود مردمی آگاه و با بصیرت و رهبری فرزانه ازجمله ویژگی‌های انقلاب است.

 

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه، بیان کرد: تحولات منطقه به نفع اسلام و مسلمانان است و این تحولات سبب افزایش بیداری اسلامی در منطقه و جهان شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به انقلاب یمن و پیروزی آن به‌عنوان نمونه‌ای از بیداری اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد: اهانت به مقدسات اسلامی، سیاست گسترش اسلام هراسی و نشر مقالات موهن از دیگر سیاست‌های جدید استکبار است.

 

وی با اشاره به‌روز 25 بهمن، افزود: در این روز امام خمینی (ره) حکم تاریخی خود را مبنی بر ارتداد سلمان رشدی صادر کرد، درحالی‌که امروزه دشمنان اسلام با فرقه تراشی و ایجاد گروه‌های تکفیری به دنبال جریان سازی در راستای اسلام‌هراسی هستند.




 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات