رئیس قوه قضائیه:

لرستان خبر: رئیس قوه قضائیه گفت: افرادی که به آتش فتنه در کشور دامن زدند، می‌خواستند پای اجانب را به کشور باز کنند و ما رسیدگی به پرونده افراد مؤثر در فتنه را وظیفه و حقی بر گردن خود میدانیم.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله آملی لاریجانی ظهر امروز در کنگره فخر نور در خرم‌آباد اظهار داشت: شهیدان زنده هستند و حیات حقیقی دارند، فهم این مسئله نیازمند ایمان به خدا و آخرت است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه سخنان خداوند قطعی است، افزود: خداوند به آسمانی که برگردانده و زمینی که دارای شکاف است، قسم یاد می‌کند و قول خداوند حق محض است و در آن هیچ لغوی وجود ندارد.

 

رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: قرآن حیات را خاص می‌داند و حیات شهدا را خداوند امضا کرده است و امروز ما آثار و برکات خون شهدا را در جامعه خود به‌خوبی می‌دانیم.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه هیچ دخالتی را به دشمن نمی‌دهد، بیان کرد: عزت و استقلال ایران، پیشرفت‌های علمی در پناه بصیرت، خون شهدا و رهبری است.

 

لاریجانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تکیه‌بر این مجاهدت‌ها، مسیر روشن را برای مردم ایجاد کرده و امام با خون شهدا، راه اتکابه‌نفس، خودشناسی و عزت‌نفس را برای ما ترسیم کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی باوجود حمایت تمامی کشورها از عراق، ملت ایران بر مبنای اتحاد و سعادت دیدن شهادت، به پیروزی رسید.

 

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه دوران افراد خودفروخته در ایران تمان شده است، گفت: امروز ملت ایران حاضر نیستند عزت خود را به کسی بدهند، چراکه ملت ایران ملتی شکست‌ناپذیر است و این مهم را در جنگ تحمیلی به اثبات رسانده است.

 

وی بابیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: افرادی که به آتش فتنه در کشور دامن زدند، می‌خواستند پای اجانب را به کشور باز کنند و ما رسیدگی به پرونده افراد مؤثر در فتنه را وظیفه و حقی بر گردن خود میدانیم.

 

لاریجانی بیان کرد: ما اعتقادداریم رسیدگی به پرونده فتنه‌گران باید تحت ضابطه شرعی و قانونی باشد و وزارت امور خارجه آمریکا باید بداند توصیه‌های نابه جای آن‌ها برای ما یاوه‌گویی است.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات