رئیس قوه قضائیه:

لرستان خبر: رئیس قوه قضائیه گفت: غرب در راستای تحمیل مبانی سکولار خود درزمینهٔ مباحثی نظیر حدود و قصاص علیه ایران رویکرد سیاسی دارد.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز در نشست با نخبگان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های لرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام و توجه به کرامت انسانی پایه‌ریزی شده است درحالی‌که غرب و آمریکا ایران را درزمینهٔ حقوق بشر متهم می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ایران در حوزه حقوق بشر حرف‌های زیادی دارد، افزود: آمریکا باوجوداینکه خود را حامی حقوق بشر می‌داند، بزرگ‌ترین نقض‌کننده حقوق بشر در جهان است.

 

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: آمریکا در جنگ ویتنام تا حمله به عراق و افغانستان، مرتکب فجیع‌ترین ظلم‌ها در حق انسان‌ها شده و غرب و آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان یک ابزار سیاسی و اهرم فشار استفاده می‌کند.

 

وی بیان کرد: آمریکا با نقض حقوق بشر بر روی زنان، اقلیت‌های مذهبی و نژادی در کشورهای مختلف اعمال سیاسی و به‌دوراز انسانیت انجام می‌دهد و از این ابزار برای فشار بر ایران استفاده می‌کند.

 

لاریجانی ضمن تأکید بر رویکرد سیاسی غرب علیه ایران درزمینهٔ حقوق بشر، تصریح کرد: غرب در راستای تحمیل مبانی سکولار خود درزمینهٔ مباحثی نظیر حدود و قصاص علیه ایران رویکرد سیاسی دارد.

 

در این نشست تعدادی از نخبگان و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های لرستان مباحث حقوقی را پیرامون مسئله حقوق بشر ارائه دادند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات