توقف عملیات تکریت به خاطر اظهارات یونسی/

خباثت یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی و همه کاره این دولت باعث شده طی این سالها برای اولین بار آیت الله سیستانی از برخی اعمال ایران در عراق اظهار ناراحتی کنند،امام جمعه کربلا از تریبون نماز جماعت سخنانی ضد ایران بگوید

به گزارش لرستان خبر، رفقا محرمانه در این محیط معنا ندارد ولی خباثت چندی پیش جناب یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی و همه کاره این دولت باعث شده طی این سالها برای اولین بار آیت الله سیستانی از برخی اعمال ایران در عراق اظهار ناراحتی کنند،امام جمعه کربلا از تریبون نماز جماعت سخنانی ضد ایران بگوید، برخی کسانی که در عراق چشم دیدن ایران نداشتند زبان دربیاورند و برخی اتفاقات در جبهه داخلی عراق و فشار نمایندگان مجلس این کشور باعث شود با کمال تاسف و تقدیم 200 شهید ایرانی، افغانستانی، لبنانی و عراقی از بخش های مهمی از تکریت این جبهه متحد عقب نشینی کردند تا ببینند اوضاع سیاسی پشت جبهه ها چه می شود! همچنین نوعی بدبینی در میان نیروهای داوطلب اهل سنت پیش آمد و کم کاری کردند این چند مدت!

 

همچنین در لبنان و یمن بلوایی به پا شد ضد ایران و محور مقاومت...

 

کاری که آمریکا و اسرائیل نتوانست بکند در آستانه یک پیروزی چشم گیر و بزرگ این مردک کرد و اختلاف انداخت در محور مقاومت... ان شالله به زودی همه چیز با تدبیر بزرگان جمع می شود ولیکن این روسیاهی را باید سرتاسر صورت دولت اعتدالیون پای ایرانیسم مسلک سرمایه داری مالید...کسانی که صدپله از مشائی بیشتر دنبال مباحث انحرافی هستند.

 

خداوند ریشه فتنه را بکند که بیش از این آبروی این کشور شیعه نرود!

 

در ماجرای تکریت بیش از 14-15 شهید فقط دوستان خبر دادند که در تهران و قم تشییع شد.

 

بعضی مراسم را توفیق یافته بودند بروند و شهدا را دیده بودند… چه انسان هایی،چه دُرهایی، چه دسته گل هایی...

 

جناب یونسی ( که لباس روحانیت را غصب کرده و شوهر خانم یکی از شهدای معروف شده اما این دمخور یونسی هنوز خودش را همسر آن شهید معرفی میکند و از آبروی او به سود فتنه خرج میکند) و دولت مذاکره و پیاده روی که رهبرشان رفسنجانی است، چطور می خواهند جواب بدهند!؟ برای کوچه به کوچه ی تکریت خون انسان های آزاده ای ریخته شده،جواب این عقب نشینی و سکته در عملیات را چه کسی می دهد؟

 

 

دولتی که سر کتک زدن فردی بی ادب و هتاک مانند علی خان توسط عده ای نادان ، استاندار فرا می خواند و رئیس جمهور دستور ویژه صادر می کند و از رئیس مجلس تا بقیه را به خط می کند برای محکومیت این اقدام، سر مورد به این مهمی چرا لال شده است! سر این تفرقه اندازی در میان متحدین ما چرا لال شده است! جان نیروهای ما آنطرف مرزها به خطر افتاد چرا لال شده است! حزب الله و انصارالله تحت فشار قرار گرفته اند که آلت دست ایران برای برپایی امپراطوری هخامنشی هستند، چرا لال شده است! مراجع عراق و لبنان و بحرین صدای شان درآمده لال شده است. وزارت امورخارجه عراق برای اولین بار ضد ایران بیانیه داده است و ابراهیم جعفری سخنرانی کرده ، چرا لال شده است؟ بابا شیرخورشید را بی اندازید پشت اسکناسها راحتمان کنید و دست از خباثت بردارید. دست از سر شیعه و محور مقاومت بردارید. هرگندی میزنید داخل بزنید ما پوستمان کلفت شده است.

 

خداوند ریشه فتنه و نفاق را بکند که خیلی از مذهبیها را هم فریب داده !

 

چون با سیاست، موجب فراموشی هر خباثتی میشوند این مسائل باید گفته شود تا لااقل مسلمانی پیدا شود از آبروی خارج از کشور دفاع کند.

 

آنقدر که از فراموشی تاریخی مردم سوء استفاده میشود از روشهای دیگر سیاسی بهره نمیبرند… این است که با کمال گستاخی برخلاف بعضی بدیهیات عمل میکنند و کارهایی که از باور دور است بر خلاف دین و دنیای مردم و آبروی کشور انجام میدهند چون ایمان دارند که مردم فراموش میکنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حامد

    آدم وقتی حرف ها واعمال بعضی خواص رو میبینه ومیشنوه اون وقته که معنی اصحاب جمل وصفین ونهروان وتنهایی علی رو میفهمه

نظرات