نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تلاش و پایداری ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال بعد از انقلاب با داشتن نتایج مثبت و ایجاد حصار امن در ایران اسلامی، این حصار را غیرقابل نفوذ کرده و اجازه نزدیکی به این حصار را به هیچ قدرتی نمی‌دهد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم روز ارتش اظهار داشت: نخستین نتیجه تلاش و پایداری نیروهای ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صیانت و حفاظت از مرزهای طبیعی، اعتقادی، دینی و انقلابی بوده است.

 

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفاظت از تمامیت ارضی و جغرافیایی، از مرزهای اعتقادی نیز دفاع می‌کنند، در‌حالی‌که در زمان طاغوت این صیانت تنها به مرزهای جغرافیایی محدود می‌شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن اشاره به حساسیت فوق‌العاده ارتش به مرزهای فرهنگی و اعتقادی ایران، عنوان کرد: ارتش ایران نسبت به مرزهای اعتقادی بی‌تفادت نبوده و اجازه تعرض به این مرزها را به هیچ دشمنی نمی‌دهد.

 

وی تصریح کرد: تلاش و پایداری ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال بعد از انقلاب با داشتن نتایج مثبت و ایجاد حصار امن در ایران اسلامی، این حصار را غیرقابل نفوذ کرده و اجازه نزدیکی به این حصار را به هیچ قدرتی نمی‌دهد.

 

میرعمادی با اشاره به ارتش به‌عنوان رکن عظیم تأمین کننده امنیت در جامعه، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأثیرگذاری خود و برخورداری از حمایت مقام معظم رهبری در راستای دفع توطئه‌های دشمن و نیز خودمختاری مناطق ایران توسط ضدانقلاب و منافقین تلاش نموده است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که روز 29 فروردین روز تحکیم پیوند میان ملت و ارتش است، خاطر‌نشان کرد: ایثار و ایستادگی ارتش و نیروی زمینی در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و همواره مردم و ارتش در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران حرکت کرده‌اند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: یکی دیگر از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به فنون نظامی برتر است که این تجهیزات و دستیابی به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را با تفکر و اندیشه افسران جوان ایران و خودکفایی و خوداتکایی به دست آورده است.

 

وی به بهره‌مندی ارتش از حمایت‌های مردم و مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای بصیرت‌افزایی تلاش کنند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات