فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: هم مرزی ایران با 15 کشوری که اغلب بحران‌زده هستند و دارابودن هشت هزار کیلومتر مرز خشکی و آبی شرایط را برای کشور پهناوری نظیر ایران اسلامی به‌گونه‌ای دشوار کرده که نیازمند آمادگی همیشگی در مقابله با بروز تهدیدات احتمالی است.

به گزارش لرستان خبر، غلامعلی میر ظهر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: تأمین امنیت یکی از امور مهمی است که به صورت ویژه در هر کشوری سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

وی افزود: توسعه کشور در زمینه‌های مختلف مرهون امنیت در جامعه است و با ایجاد امنیت می‌توان در سطح کلان این حوزه ها حائز موفقیت شد.

 

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد عنوان کرد: گسترش و انتشار انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهای ایران، یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی در تحت‌تأثیر قرار دادن دیگر کشورها است.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانسته گستره وسیعی را به خود اختصاص دهد و همین امر سبب هراس دشمنان از اشاعه ین فرهنگ در دنیا شده است.

 

میر بیان کرد: دلیل دشمنی مستکبران دنیا با ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا‌کنون ترس آن‌ها از ترویج انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر به‌ویژه در کشورهای تحت سلطه آن‌ها است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: امروز در خاورمیانه چالش‌های گسترده‌ای اتفاق افتاده است و با قرارگیری ایران در مرکز این بحران‌ها، با انواع آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

 

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: با توجه به این‌که دست‌یابی به اهداف کلان یک کشور نیازمند برقراری امنیت است، بنابراین در راستای مقابله با تهدیدات احتمالی باید آمادگی لازم حفظ شود و قدرت ملی و نظامی کشور ارتقا یابد.

 

وی افزود: هم مرزی ایران با 15 کشوری که اغلب بحران‌زده هستند و دارابودن هشت هزار کیلومتر مرز خشکی و آبی شرایط را برای کشور پهناوری نظیر ایران اسلامی به‌گونه‌ای دشوار کرده که نیازمند آمادگی همیشگی در مقابله با بروز تهدیدات احتمالی است.
 


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات