نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: باید بیانات مقام معظم رهبری محور برنامه‌های ما قرار گیرد چرا‌که مسئله هسته ای حاصل تلاش دانشمندان هسته ای و ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای هسته‌ای در دانشگاه لرستان ضمن تبریک ایام ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد (ع) اظهار داشت: هدف پیامبران رسین به سه هدف و سومین هدف، پیشرفت و تکامل و رونق مادی و معنوی مردم بوده است.

 

وی افزود: ما موظفیم در هر شرایطی اصل عزت‌مندی ایران اسلامی را حفظ کنیم چرا‌کهمبنای اندیشه سیاسی در اسلام، بر پایه عزت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تأکید بر این‌که سیاسیت خارجی مدنظر مقام معظم رهبری بر اساس عزت‌مندی است، عنوان کرد: شهدای هسته‌ای نیز سبب عزت و آبروی اسلام و انقلاب اسلامی ایران شدند.

 

وی با اشاره به این‌که حجی که عزت ایران را خدشه‌دار کند، بر ما واجب نیست، تصریح کرد: هر چیزی که عزت ایران اسلامی را زیرسوال ببرد، محکوم است و دشمنی ایران با آمریکاه به دلیل زیرپاگذاشتن عزت مسلمانان است.

 

میرعمادی با اشاره به این‌که مسئله هسته‌ای عزت ایران اسلامی را بالا می‌برد، بیان کرد: در گذشته شش قدرت جهانی ایران را ضعیف می‌دانستند اما با تلاش دانشمندان هسته‌ای، امروز این قدرت‌ها در برابر ایران زانو می‌زنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که شهدای هسته‌ای حقانیت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای هستند، خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری حامی تیم مذاکره‌کننده هستند تا با عزت از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه لرستان بر گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری در مسئله هسته‌ای تأکید کرد و گفت: در مذاکرات هسته‌ای نه باید از ایشان جلوتر رفت و نه از ایشان عقب افتاد چرا‌که ایشان بر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم، دفاع از توافق عزتمندانه و حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تأکید دارند.
 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید از دستاوردهای هسته‌ای حراست کنیم، افزود: باید بیانات مقام معظم رهبری محور برنامه های ما قرار گیرد چرا‌که مسئله هسته ای حاصل تلاش دانشمندان هسته ای و ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات