از زعفرانیه تا عسلویه

وزیری از تبار دولت سازندگی پس از اتمام دوره آن دولت در مقام عضویت در هیئت مدیره یک شرکت نفتی در قدرت باز حضور می‌یابد و پس از طی کردن طول و عرض دولت اصلاحات در چنین سمتی اکنون صاحب منصب یک نهاد دولتی است.

روزنامه رسالت در یادداشتی با عنوان "اصل 142 و چالش های آن" خواستار رسیدگی به دارایی های یکی از وزرای دولت سازندگی که هم اکنون نیز صاحب منصب است، شد.



در این یادداشت آمده است: وزیری از تبار دولت سازندگی پس از اتمام دوره آن دولت در مقام عضویت در هیئت مدیره یک شرکت نفتی در قدرت باز حضور می‌یابد و پس از طی کردن طول و عرض دولت اصلاحات در چنین سمتی اکنون صاحب منصب یک نهاد دولتی است.



پرسش این است چگونه می توان با یک حقوق و مزایای کارمندی به چنین ثروتی دست یافت.  اطلاعات وارده به بخش اقتصادی روزنامه حاکی است که بخشی از دارایی‌هایش به قرار زیر است:


1- 4 واحد مسکونی واقع در خیابان زعفرانیه
2- یک واحد مسکونی واقع در فرمانیه به مساحت 500 متر عرصه و 800 متر اعیان
3- 2 واحد آپارتمان 300 متری واقع در اقدسیه از 10 واحد ساخته شده در مشارکت با برادر وزیری دیگر
4- ویلایی 4 هزار متری واقع در کلاردشت
5- یک واحد یک خوابه واقع در فرمانیه
6- 6 دانگ از مجتمع تجاری مسکونی واقع در عسلویه مشتمل بر 19 واحد تجاری و 10 واحد مسکونی
7- چند دستگاه خودروی گرانقیمت، چند تخته فرش نفیس گرانقیمت.



در پایان این یادداشت آمده است: آیا مرجع صلاحیت دار اصل 142 مراتب فوق را در رسیدگی به دارایی‌های‌ این وزیر اسبق و صاحب منصب فعلی را مطمح نظر قرار داده است یا این شخص مانند چندین نفری که آقای اژه ای در مورد عدم اعلام دارایی های مسئولین دولت قبل متذکر شده اند هنوز دارایی های خود را اعلام نکرده است.نام و مشخصات کامل آدرس دارنده دارایی‌های فوق که بعضاً به دیگران فروخته شده و برخی به منسوبان درجه یک منتقل شده است به همراه گزارش مردمی واصله نزد بخش اقتصادی روزنامه موجوددر صورت مطالبه مراجع قضائی ارائه خواهد شد. منبع:

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات