از 17 سال تا 5 ماه؛

شاید جالب باشد بدانید که ظرف یک دهه اخیر، چه کسانی بیش ترین سابقه مدیریت در نهادهای لرستان را داشته و دارند و چه کسانی کوتاه ترین دوران حضور در عرصه های اجرایی استان را سپری کرده اند؟!

به گزارش لرستان خبر، با نگاهی به تاریخ انتصاب مدیران دستگاه های مختلف که هنوز بر صندلی مدیریت تکیه زده اند، در می یابیم که باسابقه ترین مدیران استان چه کسانی هستند؟

 

رکورد مدیریت در لرستان 17 سال است علی رضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با 6 سال سابقه در رده ی اول قرار دارد و بعد از وی، فرهاد خاکی پور مدیر کل بنیاد مسکن لرستان با با 5 سال و 8 ماه سابقه، سید محمد بحرینی بروجنی مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با 5 سال و 7 ماه و شهرام ملکی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با 5 سال و 4 ماه سابقه مدیریت تا اردی بهشت 1394 در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.



از بین دستگاه های با خدمات خاص نیز رضا آریایی فر مدیر کل مدیریت بحران استانداری و ستاد حوادث غیر مترقبه لرستان با حدود 9 سال سابقه، فرشاد بهاروند مدیر عامل شرکت غله منطقه 12 (لرستان) با بیش از 7 سال سابقه و امیرحسین تروند مدیر کل انتقال خون استان با حدود 6 سال، در رده های اول تا سوم قرار دارند.

 

L00954585633



اما در بین مدیرانی که در این یک دهه از همه سابقه ی مدیریت بیش تری داشته اند و اکنون از منصب خود کنار رفته اند، عزیز شلال نژاد مدیر کل سابق ثبت احوال لرستان با بیش از 8 سال و 8 ماه مدیریت رکورددار است. حسین اسدی پور مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با 8 سال و 4 ماه، فتاح کمری مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز لرستان با 8 سال و یک ماه، جواد گودرزی مدیر کل سابق دامپزشکی لرستان با 7 سال و 7 ماه و حجت الله بیرانوند رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت لرستان با 7 سال و 5 ماه بیش از سایرین مدیریت کرده اند.



از بین فرماندهان نظامی و انتظامی نیز در یک دهه اخیر، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با 9 سال و 11 ماه سابقه فرماندهی در لرستان بیش ترین سابقه را دارد. (از مرداد 83 تا خرداد 93) البته قبل از وی سردار روح الله نوری با حدود 15 سال سابقه (1362 تا 1377) بیش ترین سابقه ی فرماندهی در سپاه استان را دارد.

 

909879584_rahkar-e-modiriat_participative_management

در کل بیش ترین سابقه ی مدیریت در استان لرستان مربوط به 'روح الله مهربان' مدیر کل سابق امور مالیاتی لرستان است که بیش از 16 سال عهده دار این مسوولیت بود! البته مهربان در زمینه ی مدیریت پیوسته و بدون فاصله این رکورد در اختیار دارد و گر نه رکورد بیش ترین زمان مدیریت مربوط به 'سید مصطفی کریمی' مدیر کل اسبق تربیت بدنی لرستان است که طی 2 مقطع زمانی 16 سال و 6 ماه (تقریباً 17 سال) مدیر کل تربیت بدنی لرستان بود.

 

وی کلاً بیش از 30 سال به عنوان مدیر در ادارات مختلف حضور داشت. کریمی که سال 1358 به عنوان دبیر ورزش در آموزش و پرورش لرستان استخدام شده بود، از آذر 1359 سرپرست اداره کل تربیت بدنی لرستان (ورزش و جوانان کنونی) شد و پس از 4 سال حکم سرپرستی وی به مدیر کلی تغییر یافت. وی تا سال 1373 مدیر کل لرستان بود و از این سال پست مدیریت او در لرستان با غلام عباس سعیدی مدیر کل تربیت بدنی همدان معاوضه شد. وی از خرداد 1381 تا پایان سال 1383 نیز برای بار دوم مدیر کل تربیت بدنی لرستان بود.

 

HM-2013410563008785371419756668.7519

بعد از این دو نیز محمدرضا افشاریان بیش از 12 سال سابقه ی مدیریت مخابرات استان لرستان را در کارنامه دارد.



آن طرف قضیه، کم ترین سابقه ی مدیریت در لرستان مربوط به منوچهر فراقی فرماندار ویژه بروجرد است که فقط 5 ماه در این منصب حضور داشت. بعد از وی مجید کیان پور با 8 ماه سابقه معاونت عمرانی استانداری، عبدالرضا مهاجری نژاد با 10 ماه مدیر کلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان و محمد مهرابی نیز با حدود 10 ماه سابقه به عنوان شهردار خرم آباد در رده های دوم تا پنجم کم ترین سابقه مسوولیت ظرف سال های اخیر قرار می گیرند. سید حجت الله کلانتری مدیر کل سابق آموزش و پرورش لرستان است نیز کم تر از یک سال و 3 ماه مدیریت کرد و از این نظر در رده ی پنجم قرار می گیرد.منبع:  یافته

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات