مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان بیان کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برخی از مدیران به دلیل خلاء روحیه جهادی با تغییر دولت ها رنگ عوض می کنند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام کرمی در اولین انتخابات مجمع سالانه قشر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در خرم آباد برگزار شد گفت: کم نداریم مدیرانی را که به دلیل خلاء روحیه جهادی نقش سیاهی لشکر را در جامعه ایفاء می کنند و البته همین ها با تغییر یک دولت و یا نماینده رنگ عوض می کنند و خود را به گروهها، احزاب و افراد جدید وصل می کنند.

 

وی با بیان اینکه مدیرانی که در جرگه مدیران جهادی قرار نگیرند موفق نیستند افزود: باید مرامنامه بسیج را به یک راهبرد تبدیل کنیم وگرنه دچار ضعف می شویم.

 

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کنترل غرایز، جهد و جهاد، کار برای رضای خدا و امید به عقاب و ثواب خداوند را به عنوان چهار شرایط شیعیان امام علی (ع) بنابر روایتی از امام صادق (ع) عنوان کرد و گفت: شیعه امام علی (ع) باید با کنترل غرایزش از حب جا، امکانات و مقام پرهیز کند و به خاطر کوچک ترین مسائل تهمت زدن، مورد طعن قرار دادن، جو جامعه را به هم زدن و خون به پا کردن علیه مسلمانان را به راه نیندازد در غیر اینصورت سر از ناکجا آباد در می آورد.

 

کرمی ببا اشاره به اینکه سیجیان ثابت کردند که در طول دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های که به آنها واگذار شده جهادی عمل کرده اند ادامه داد: کشورمان در عرصه سازندگی، دفاعی و هسته ای با توان جهادی بسیجیان جهادی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

 

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باقر رادمردیان شهید شاخص بسیج مهندسین استان لرستان گفت: این شهید والامقام به عنوان افتخار جامعه مهندسین لرستان علی رغم اینکه با رتیه 100 کنکور در رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کرد و از نخبگان کشور محسوب می شد برای پاسداری از انقلاب اسلامی راهی جبهه ها شد و سرانجام در عملیات مرصاد به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    حاج آقا اگر واقعا می خواهید و دلسوز نظام هستید نگذارید امام جمعه پلدختر از لرستان برود تا فتنه گران حساب کار دستشون بیاید چون لر و ند هست آنها دیگر جایی در استان نخواهند داشت

  • ناشناس

    فقط و فقط لروند معامله کردن ممنوع فقط لروند

  • نمازی

    برادران و دست اندرکاران سایت ارزشی لرستان خبر محبت کنند کامنت هائی که درانتقاد به این کامنت ها هستند را هم تأئید کنند تا نه سیخ بسوزد و نه کبا ب تا بخش مهمی از علاقمندان پروپاقرص لرستان خبررا که از نیروهای ولائی و ارزشی هستندازدست ندهید.
    واقعیات درپلدختر چیزهای دیگری است .اما نظراتی که درانتقاد به برخی مصاحبه ها و کامنت ها ارسال می شود تأئید نمی شوند.

  • لرستان خبر

    با سلام خدمت دو ستان عزیز.

    دوستان دقت کنند که از نشر نظرهایی که به شخصیتی توهین و یا نسبتی داده شده باشد معذوریم.

  • ولایی

    اقایا خانم نمازی واقعیت در پلدختر چیست بگو همه بدانند ...مردم این هفته در نماز جمعه چه شعارهایی دادند ..نگفتند حمایت از امام جمعه حمایت از رهبر است ..ایا چند برابر شدن نماز جمعه در 3سال گذشته دروغ است ..ایا امثال شما مقابل سنگر نماز جمعه نایستادید حضرت عباسی 3نفر بیشتر بودید ..زنده باد سایت ارزشی وانقلابی لرستان خبر ولی افسوس که مشارکتی ها حتی در انقلابی های ما هم نفوذ کردند

  • نمازی

    آقای مدعی« ولائی » بودن

    درمراسم نماز جمعه این هفته پلدختر دو نفربلند شدند شعارگفتند تا دیگران پاسخ شعارهایشان را بدهند .

    یکی از آن دو اخراجی .... بود و دیگری فردی که ازحامیان پروپا قرص یکی ازکاندیداهای فتنه بود وبه جرم حیف و میل تعاونی فرهنگیان چندین ماه درزندان بسربرده

    • افشاگر

      اقای ولگرد که اسم خودت نمازی گذاشتی اگر شما نماز بودی لابد اون خیل عظیم شعار دهنده را دیدی واگر اونجا بودی ودر پیامت به ضد امام جمعه حرف میزنی پس ایا معنای منافق غیر این است


      ...شما قماش عمروعاص های به روز شده را مردم خوب میشاسند ..لروند میرود اما شما با امام جمعه بعدی هم همین کار خواهید کرد همانطور که با حاج اقا ایمانی .پور نصیر .الهی نژاد .صرفی پور هم همین کار را کردید .


      شما حتی دارید تلاش میکنید که سایت ارزشی لرستان خبر را با ظاهر دروغین خود فریب بدهید همانطور که بیان روز را فریب دادید ..

      ایا اون فرهنگی که شما ادعا کردید برادر شهید شاخص دانش اموزی نبود ....از سردار رشید کشکولی انتظار است معاملات شمارا در جریان انحراف وخرید رای رصد کند

نظرات