وی با تقدیر از آیت‌الله آزرمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جعفر همتی، مشاور عالی استاندار، برگزاری انتخابات سالم را مورد تاکید قرار داد.

دبیران احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه امروز پس از تنش‌های اخیر با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

موضوع جابه‌جایی آیت‌الله آزرمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه موجب شد بسیاری از افراد، گروه‌ها و احزاب که هیچ برنامه و موضوع خاصی را انجام نمی‌دهند پا به میدان گذاشته و اوقات فراغت خود را با پرداختن به این موضوع پر کنند.

اظهارنظرهای مختلف، نظرات گوناگون و نامه‌های تهدیدآمیز اصلاح‌طلبان به استاندار دولت اعتدال موجب شد پاسخی تند از سوی استانداری کرمانشاه به آن‌ها داده شود و پس از این باز هم نامه‌پرانی‌ها ادامه یافت تا اینکه دبیران احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه امروز با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

این افراد خواهان پایان یافتن برخی تنش‌های اخیر شده و این نشست در پایان منجر به صدور دو مرقومه دیگر شد تا به نوعی رکورد نامه‌نگاری و صدور بیانیه در مورد یک موضوع شکسته شود.

استاندار کرمانشاه در این دیدار به جلب رضایت این افراد پرداخت و با حضور نداشتن افراد مشارکتی و تندرو در این نشست، دو بیانیه منتشر شد و اصلاح‌طلبان نیز از تحمیل گزینه پیشنهادی خود به استاندار کرمانشاه کوتاه آمدند.

دبیران احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه پیش از ظهر روز شنبه به‌مناسبت عید مبعث ضمن دیدار با استاندار کرمانشاه خواهان پایان یافتن برخی تنش‌های اخیر شده و این نشست نهایتا منجر به صدور بیانیه‌های برادرانه استاندار و حاج جعفر همتی شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در سخنانی سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مجموعه اطلاعات را نعمتی برای استان عنوان کرد.

وی با تقدیر از آیت‌الله آزرمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جعفر همتی، مشاور عالی استاندار، برگزاری انتخابات سالم را مورد تاکید قرار داد.

دبیرکل حزب توسعه استان کرمانشاه درباره این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: احساس کردیم فضای سیاسی استان با بیانیه نوشتن‌ها و جواب دادن‌ها به سوی تنش پیش می‌رود.

حسن‌علی مهدوی‌ چشمه‌گچی با بیان اینکه یک عده برای رسیدن به اهداف خود این تنش‌ها را مناسب می‌دانند، گفت: این افراد بیشتر در بین اصلاح‌طلبان هستند و افراطی‌گری را دنبال می‌کنند.

مهدوی‌چشمه‌گچی استاندار کرمانشاه را فردی معتدل عنوان کرد و بیان داشت: آن‌ها به‌دنبال انتخاب یک گزینه افراطی برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و در نتیجه تضعیف استاندار هستند.

وی دیدار امروز اصلاح‌طلبان میانه‌رو را اقدامی برای پایان دادن به اختلافات ارزیابی کرد و ادامه داد: نهایتا با همدلی دو بیانیه مکمل هم از سوی استاندار و مشاور عالی وی صادر شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ابراز گله‌مندی از جوابیه استانداری به فعالان سیاسی اصلاح‌طلب را یکی از مباحث مطروحه در جلسه امروز عنوان کرد و گفت: اصلاح‌طلبان امروز این موضوع را مطرح کردند که استاندار حق دارد هر فردی را که صلاح می‌داند به‌عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری انتخاب کند.

حال باید دید این جلسه و بیانیه‌های نهایی آن موجب پایان یافتن ماجراهای اخیر می‌شود و اینکه استاندار کرمانشاه گزینه‌ای مناسب و معتدل برای ایجاد همدلی و هم‌زبانی انتخاب می‌کند تا تنش‌ها و جولان مشارکتی‌های تندرو پایان یابد.
 
منبع: فارس
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات