معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:

لرستان خبر: معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: در مذاکرات هسته‌ای اگر توافق خوب باشد، از آن استقبال کرده و به آن پایبندیم اما اجازه بازرسی نظامی را به آن‌ها نداده و به صورت جدی مراقب هستیم.

به گزارش لرستان خبر، مهران طهماسبی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت رزمندگان عملیات حاج عمران در ورزشگاه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: طرف‌های مذاکره‌کننده مقابل ایران قابل اعتماد نیستند و امکان فریبکاری وجود دارد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که بنابر توصیه‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم، افزود: در مذاکرات هسته‌ای اگر توافق خوب باشد، از آن استقبال کرده و به آن پایبندیم اما اجازه بازرسی نظامی را به آن‌ها نداده و به صورت جدی مراقب هستیم.

 

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین عنوان کرد: اگر نتیجه توافق برد برد باشد، این به معنی کوتاه آمدن از منافع ملی نیست.

 

وی با اشاره به بحث انتخابات امسال، تصریح کرد: انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور حداکثری مردم در این انتخابات، رکن اصلی و مهم است.

 

طهماسبی بیان کرد: مسئولان در راستای حضور حداکثری مردم در این حماسه تلاش کنند و به دنبال منافع ملی باشند و تقویت منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

 

وی با اشاره به جنایات آل‌سعود نسبت به کشور یمن، خاطرنشان کرد: آل‌سعود با حمایت استکبار و رژیم صهیونیستی دست به این تجاوز و جنایت زده است و این اقدام جنایتکارانه را به نیابت از آمریکا انجام می‌دهد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات