با صدور بیانیه ای،

در واکنش به همایش گلونی در خرم آباد و اقدامات صورت گرفته در این همایش امت حزب‌ا... و هیئات مذهبی استان لرستان بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش لرستان خبر ، در واکنش به همایش گلونی در خرم آباد و اقدامات صورت گرفته در آن که به ترویج بی بندباری، رقص مختلط و توهین  به زنان لر همراه بود امت حزب‌ا... و هیئات مذهبی استان لرستان بیانیه‌ای صادر کردند.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

 

ثروت ایران اسلامی نفت و امثال آن نیست، بلکه میراث فرهنگی واسلامی آن است، میراث ماندگاری که با خون هزاران شهید وبا شیر پاک مادرانی با شرف و با حیاء وعفت، برای ما به یادگار مانده است.

 

دشمن ما دشمن ارزشهاست، ارزشهایی که پدران و برادران دلاور و جان بر کف ما،‌ برای اعتلای آنها در برابر طوفان سهمگین ضد ارزشها به میدان آتش و خون رفتند.

 

 

آنانکه فرهنگ و ارزشهای به اصطلاح مدرن غربی را جایگزین فرهنگ و ارزشهای انسانی و اسلامی این مرز و بوم کرده اند کوچک ترین جایگاه و ارزشی در میان این ملت انقلابی و مقاوم ندارند.

 

در این برهه از زمان مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با انقلاب اسلامی، تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در مورد حجاب و عفاف است،که با بالاترین هزینه ها و خرج زمان و نیرو در حال فعالیت دامنه دار است،اما شرکت کنندگان و مجریان همایش سخیف« گلونی » با کمترین هزینه ها آن هم در میان کشور اسلامی آنرا به مرحله عمل در می آورند.

 

 

گرایش به دین مبین اسلام وعمل به احکام مترقی آن از دیر باز مورد توجه و قبول زنان و مردان با ایمان این سرزمین بوده،تا جائیکه این ایمان راسخ مانع ازهرگونه هرزگی  و لاابالی گری شده است.

 

 

زنان این سرزمین همواره، چادر، روسری، مقنعه، وگلونی را نه تنها به عنوان ستر و پوشش بلکه به عنوان سمبل عفت و پاکدامنی استفاده کرده اند، که امروزه این چنین دستاویز و بازیچه هوسبازان سبک مغز قرار گرفته است.

 

 

این حرکت شنیع و هوسبازانه از چشم و گوش تیز بین مردان و زنان ولایتمدار و با ایمان مخفی نمانده و ابراز انزجار و نفرت خود را به گوش آن بی خردان غافل می‌رساند.

 

 

ما میراث داران دفاع مقدس و فدائیان ولایت وحافظان ملک و فرهنگ این دیار اسلامی، هرگونه حرکت ضد فرهنگی که تحت عناوینی فریبنده همانند گلونی که بخواهد عزت، عظمت، عفت، و شرف زن مسلمان این دیار شهید پرور و شهادت طلب را به سخره بگیرد، به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام قاطع و به دور از اغماض مسئولین در برابر عامل و عاملان این حرکت  دور از اسلام و خط و مشی امام و رهبری و نظام اسلامی را خواستاریم.

 

 

 

حزب ا... مسجد علوی- حزب ا... مسجد جوادالائمه(ع) – حزب الله مسجد حضرت ابوالفضل(ع)- حزب ا... مسجد خیر آباد – حزب ا... مسجد سیدالشهدا(ع) – حزب ا... مسجد قمربنی هاشم (ع)-هیئت رزمندگان اسلام - هیئت کریم اهل بیت(ع) – هیئت فطرس – هیئت شیعیان مکتب جعفری –هیئت یوسف زهرا(س) – هیئت ابالفضل العباس (ع) – هیئت ام ابیها(س) –هیئت حضرت زهرا(س)ماسور- هیئت بیت العباس(ع) – هیئت نورالزهرا(س)-هیئت عشاق المهدی(عج)-هیئت پیروان حضرت زینب(س)- هیئت یا زهرا(س)-هیئت کاظمیون-هیئت مساکین الزهرا(س)-هیئت محبان علی ابن ابیطالب(ع)-هیئت نخبگان هادیان رحمت-هیئت عشاق الحسین(ع)-هیئت امام حسن مجتبی(ع)- هیئت نورالشهدا - هیئت عاشوراییان متوسلین به امام زمان(عج)-هیئت انصارالمهدی(عج)هیئت محبان اهل بیت(ع)-هیئت ذوالفقار علی(ع)-هیئت عشاق الحیدر(ع)هیئت متوسلین به باقرالعلوم(ع)- هیئت ابناء الزهرا(س)

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی نظری

    هیئت محبین امام حسن مجتبی(ع) شمشیرآباد

  • هیئتی

    هیئت رایة العباس (علیه السلام)

  • علی

    یاعلی (ع)
    موفق باشید

  • علی

    یاعلی (ع)
    موفق باشید

نظرات