نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس:

لرستان خبر: نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان اسلام در پی ناکامی در جنگ سخت علیه ایران به دنبال دستکاری در نظام محاسباتی ملت ایران هستند تا آن‌ها را متمایل به دنیا و وابسته به خود بکنند.

به گزارش لرستان خبر، بهرام بیرانوند عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان این شهرستان اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام در پی ناکامی در جنگ سخت علیه ایران به دنبال دستکاری در نظام محاسباتی ملت ایران هستند تا آن‌ها را متمایل به دنیا و وابسته به خود بکنند.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلی عنوان کرد: دشمنان اعلام می‌کنند که می‌خواهیم بر شما نظارت کنیم و به دانشمندان سترسی داشته باشیم در حالی که به دنبال خلع سلاح کردن ایران هستند.

 

وی با اشاره به دنباله‌روی عده‌ای عقب‌مانده سیاسی در داخل کشور از اراجیف‌های دشمن، تصریح کرد: ما همگی باید با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری با مقاومت از انتهای پیچ تاریخی بگذریم تا فردا روزی شرمنده شهدا و زجر جانبازان و خانواده‌های آن‌ها نشویم.

 

بیرانوند ضمن تأکید بر این‌که دشمن در مذاکرات هسته‌ای به دنبال تحمیل اراده باطل خود بر اراده ایران اسلامی است، بیان کرد: دشمن در صدد متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها است تا افراد جامعه را دچار دغدغه فکری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با بهره‌گیری از رسانه و متخصصان دروغ‌پردازی تلاش می‌کند تا مطالب دروغ و خلاف واقع را در اذهان عمومی القاء کند تا از این طریق مانع از رسیدن صدا و پیام شهدای ما در تاریخ شود.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: شهدای ما عزیزترین سرمایه‌های خود را برای ادامه حیات جامعه دینی در ایران اسلامی تقدیم کردند.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی و حریم خانواده از سوی همگان، افزود: در شرایطی که برخی سیاست‌مدارنماها گوش خود را به جبهه دشمن و القائات آن‌ها سپرده‌اند، حفاظت از باورهای دینی وظیفه همگانی ما است.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات