معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور:

لرستان خبر: معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: وجود منافقان، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی در مقابل ایران در مذاکرات، نشان از حقانیت ایران دارد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری عصر امروز در شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: امروز عملکرد جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد اسلام و اهل بیت (ع) به شمار می‌رود.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نشان از موفقیت اسلام دارد، افزود: امروز ایران اسلامی در مقطع تاریخی بزرگی قرار گرفته که در چند سال گذشته چنین شرایطی وجود نداشته است.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: امروز دشمنان ما به مقابله مستقیم با ما نمی‌آیند بلکه با به کارگیری افرادی جاهل، جهان اسلام را دچار جنگ کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با این وجود که خود داعش را به وجود آورده‌اند، می‌خواهند با استفاده از پول و ثروت مسلمانان، به بهانه نابود کردن داعش، خود را منجی معرفی کنند و کشورهای مسلمان را بمباران کنند.

 

انصاری با اشاره به جنایات عربستان، بیان کرد: عربستان به توطئه‌ای برای شکستن قیمت نفت برای غربی‌ها و به ضرر کشورهای مسلمان تبدیل شده به طوری که عربستان با خریدن ده‌ها میلیارد دلار اسلحه و تجهیزات نظامی از آمریکایی‌ها آن‌ها را برای کشتن مردم یمن به کار گرفته است.

 

وی بر لزوم همدلی و هم‌زبانی جامعه برای مقابله با توطئه و تفرق‌افکنی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز رسالت جمهوری اسلامی ایران تنها دفاع از کشور نیست بلکه از آنجایی که دشمنان به دنبال نشان دادن چهره منفوری از اسلام هستند بنابراین باید از ارزش‌های اسلامی جهان اسلام دفاع شود.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با وجود شرایط سختی که دولت با آن مواجه است دولت توانسته تورم را مهار و به حدود 15 درصد کاهش دهد.

 

وی بر تلاش دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات هسته‌ای، افزود: امروز به دلیل برخی شرایط نمی‌شود جزئیات مذاکرات منتشر شود اما دلولپسان مذاکرات بدانند دلسوزی مذاکره‌کنندگان نسبت به حقوق هسته‌ای سبب طول کشیدن مذاکرات شده و آن‌ها از حقوق ملت کوتاه نمی‌آیند.

 

انصاری با اشاره به این‌که وجود منافقان، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی در مقابل ایران در مذاکرات، نشان از حقانیت ایران دارد، بیان کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی تلاش می‌کنند عرصه‌های اقتصادی ایران بازپس گیری شود.

 

وی با اشاره به کارهای خوبی که در استان لرستان انجام شده است، تصریح کرد: هیئت دولت با هدف پیگیری مسائل و مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها با این مناطق سفر می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات