نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:عده‌ای نیز برای تثبیت قدرت و رسیدن به مقاصد سیاسی خود دست به تحریف شخصیت امام می‌زنند که بسیار خطرناک است چراکه در هر زمانی برای رسیدن به اهداف خود از امام خمینی (ره) خاطره و مطلبی بیان می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با یک موضوع بسیار مهم یعنی تحریف شخصیت امام خمینی(ره) صحبت کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مسئله تحریف شخصیت امام خمینی( ره) هم در زمان حیات امام وهم بعد از رحلت امام راحل اتفاق افتاد بنابراین مهم است که ما نیت وانگیزه تحریف‌کنندگان را بفهمیم که چرا می‌خواهند شخصیت امام خمینی (ره) را تحریف کنند کما اینکه باید بدانیم که خطر تحریف شخصیت امام خمینی (ره) چیست.

 

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که پیمودن راه صحیح انقلاب اسلامی در اندیشه امام بزرگوار بود بنابراین عده‌ای از روی دشمنی به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی(ره) هستند.

 

حجت الاسلام میرعمادی در رابطه با تحریف‌کنندگان شخصیت امام خمینی(ره)، گفت: عده‌ای از روی نادانی سخنانی را با امام نسبت می‌دهند درحالی‌که مربوط به امام خمینی (ره) نیست.

 

عده‌ای برای تثبیت قدرت و رسیدن به مقاصد سیاسی دست به تحریف امام می‌زنند

 

وی تصریح کرد: عده‌ای نیز برای تثبیت قدرت و رسیدن به مقاصد سیاسی خود دست به تحریف شخصیت امام می‌زنند که بسیار خطرناک است چراکه در هر زمانی برای رسیدن به اهداف خود از امام خمینی (ره) خاطره و مطلبی بیان می‌کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تحریف شخصیت امام خمینی(ره) سبب تحریف انقلاب اسلامی می‌شود، بیان کرد: اگر شخصیت امام خمینی(ره) به‌دلخواه تحریف شود انقلاب و راه امام را نیز به‌دلخواه خود هدایت می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمود تحریف شخصیت امام خمینی (ره) سبب سیلی خوردن مردم می‌شود بیانگر این است که مردم از مسیر انقلاب دچار انحراف می‌شوند وهویت خود را از دست می‌دهند.

 

حفظ هویت انقلاب اسلامی به جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی (ره) است

 

حجت الاسلام میرعمادی افزود: حفظ هویت انقلاب اسلامی به جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی (ره) است پس باید مواظب باشیم که مبادا شخصیت امام خمینی (ره) تحریف شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جلوی تحریف شخصیت امام خمینی (ره) گرفته شود باید اصول وشاخصه های امام راحل را در نظر بگیریم بنابراین باید راه، اصول واندیشه مای امام خمینی (ره) را بشناسیم تا از تحریف جلوگیری شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی( ره) بر اسلام ناب محمدی تأکید فراوان داشته‌اند، گفت: امام خمینی (ره) بر نفی اسلام آمریکایی واستکبار جهانی تأکید زیادی داشتند چراکه امام خمینی (ره) اعتقاد و اعتمادی به آمریکا نداشت.

 

امام آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست

 

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) هرگز راضی به حذف شعار مرگ بر آمریکا نبوده است چراکه امام آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست ومی گفت آمریکا را زیر پا می‌گذاریم.

 

حجت الاسلام میرعمادی بابیان اینکه امام خمینی (ره) آمریکا را دشمن بزرگ بشریت می‌دانست، بیان کرد: با این‌ وجود آیا امام خمینی (ره) راضی بود که شعار مرگ بر آمریکا حذف شود؟ بنابراین اگر امام خمینی (ره) حاضر بود از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کرد.

 

وی عنوان کرد: چشم امید مردم مظلوم یمن به انقلاب اسلامی و به رهبری مردم ایران است و به‌طور یقین دفاع از مردم مظلوم یمن دفاع از اصول واندیشه مای امام خمینی (ره) است کما اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران باوجود رهبری بصیر و با درایت این مسیر را طی می‌کند.

 

متولیان فرهنگ نسبت به مسائل فرهنگی جدی نیستند

 

وی با اشاره به‌روز 23 خرداد سالروز تشکیل سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به‌فرمان امام خمینی(ره)، گفت: هویت ونماد هر جامعه‌ای به فرهنگ آن جامعه است.

 

حجت الاسلام میرعمادی  عنوان کرد: فرهنگ در اندیشه و رفتار انسان اثر می‌گذارد به همین جهت اگر فرهنگ اصلاح شود رفتار انسان نیز اصلاح و در غیر این صورت رفتار انسان غلط می‌شود.

 

وی بیان کرد: فرهنگ بسیار مهم است ولی متأسفانه نسبت به این مقوله با جدیت عمل نمی‌شود کما اینکه دشمن نسبت به مسائل فرهنگی با جدیت پیش می‌رود و هجمه خود را بر مسائل فرهنگی متمرکز کرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی چکار می‌کند، آیا برنامه‌ای برای ماه رمضان ارائه داده است؟ آیا در این زمینه دستگاه مای فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ آیا نظارت بر کار فرهنگی می‌شود؟ بااین‌وجود باید بگوییم که دستگاه مای فرهنگی ومتولیان امر فرهنگ نسبت به مسائل  فرهنگی جدی نیستند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم متنبع شویم که دشمن چقدر بر روی این مسائل کار می‌کند پس لااقل ماهم در کارهای فرهنگی جدیت به خرج بدهیم.

 

راه حفظ استقلال کشور توجه به مسئله کشاورزی است

 

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به 26 خرداد سالروز شهادت مجاهدان اسلام شهید بخارایی، صفارهرندی و نیک نژاد، افزود: از این حادثه می‌توان درس ولایت‌پذیری گرفت چراکه این شهیدان در دوران ظلمت ستم‌شاهی اقدام به اعدام انقلابی حسن علی منصور کردند.

 

وی تصریح کرد: وقتی امام خمینی(ره) فرمود حسن علی منصور به خاطر لایحه کاپیتولاسیون خائن است این شهیدان از مرحوم آیت‌الله میلانی اجازه اعدام حسن علی منصور را گرفتند بنابراین در این حادثه تاریخی عده‌ای قد علم کرده و از دین، مرجعیت  و حق مردم دفاع کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به 27 خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی به‌فرمان امام خمینی(ره)، گفت: حقیقت امر این است که اما بزرگوار به‌درستی تشخیص دادند که راه حفظ استقلال کشور توجه به مسئله کشاورزی است.

 

مسئولان جهاد کشاورزی به سمت اقتصاد مقاومتی روی بیاورند

 

وی بابیان اینکه اگر کشاورزی به جایگاه واقعی خود برسد ما هیچ‌گونه احتیاجی به بیگانه نداریم، عنوان کرد: خداوند تمام نیاز مای انسان را در بخش کشاورزی قرار داده پس باید به بخش کشاورزی توجه شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه توسعه وپیشرفت کشور به بخش کشاورزی بستگی دارد، بیان کرد: باید از بخش کشاورزی حمایت شود چراکه رشد این بخش سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت استان لرستان در بخش کشاورزی، تصریح کرد: اگر به بخش کشاورزی لرستان توجه شود اشتغال ایجاد و فقرزدایی می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، گفت: بخش عمده‌ای از اقتصاد مقاومتی به حوزه کشاورزی مربوط می‌شود که امیدواریم مسئولان جهاد کشاورزی با جدیت، برنامه‌ریزی وروحیه جهادی به سمت اقتصاد مقاومتی روی بیاورند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات