برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» سالهاست که از شبکه آموزش پخش می شود و جزو برنامه های پرمخاطب سیما محسوب می شود که پخش آن در دور جدید مدیریت شبکه آموزش متوقف شد.

تولید برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» پس از 5 سال متوقف شد.

برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» سالهاست که از شبکه آموزش پخش می شود و جزو برنامه های پرمخاطب سیما محسوب می شود که پخش آن در دور جدید مدیریت شبکه آموزش متوقف شد.

پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد سازندگان این برنامه با تلویزیون، سرانجام سازندگان برنامه «رادیو هفت» نامه ای خطاب به مخاطبان خود منتشر کردند که متن کامل آن در ادامه می آید:

به نام خدا

خانم ها ، آقایان ، اعضاءِ محترم خانواده بزرگ رادیو هفت در سراسر ایران و جهان، سلام و درود بر شما

ضمن آرزوی بهترین ها برای شما همراهان گرامی که در پنج سال گذشته همواره بیننده برنامه رادیو هفت بوده اید ، به اطلاع می رساند که به دنبال تغییرات جدید در فضای شبکه آموزش و پس از تلاش های فراوان برای رسیدن به یک تعامل دوجانبه میان سازندگان برنامه و  تصمیم گیرندگان ، متاسفانه این تلاش ها به یک توافق موثر منجر نشد. میزان تغییرات درخواستی به صورتی بود که ساختار رادیو هفت از شکل همیشگی خود خارج می شد و این نه به نفع شبکه بود و نه با سلیقه مخاطب فهیم برنامه همخوانی داشت. لذا ضمن درک مصالح جدید سیما و با احترام به میلیون ها مخاطبی که هر شب به میهمانیِ آرامش و اندیشه می آمدند ، اعلام می داریم که ادامه ساخت رادیو هفت با شرایط فعلی امکان پذیر نمی باشد.

بدون شک بزرگترین افتخار ما جلب نظر میلیون ها بیننده ای بود که در سراسرِ ایران و جهان، رسانه ملی را برای تماشا انتخاب می کردند و امیدواریم که این رابطه همچنان و به زودی از طریقی دیگر ادامه پیدا کند.

با احترام وآرزوی قبولی طاعات و عبادات

گروه سازندگان رادیو هفت

 
منبع: فارس
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات