اصلاح طلبان بروجرد نمره قبولی نگرفتند!

در پی انتشار بیانیه ای با امضاء شورای هماهنگی اصلاح طلبان بروجرد ، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های شهرستان بروجرد نقدی بر این نامه به رشته تحریر در آورده اند که از نظر می گذرد :

به گزارش لرستان خبر به نقل از برنا، در پی انتشار بیانیه ای با امضاء شورای هماهنگی اصلاح طلبان بروجرد ، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های شهرستان بروجرد نقدی بر این نامه به رشته تحریر در آورده اند که از نظر می گذرد :

 

۱-آقای بروجردی درطیف نمایندگان حامی دولت دکتر روحانی تعریف شده است و به همین علت درزمان رای اعتماد در صحن علنی مجلس از وزیر خارجه دفاع نموده اند.

 

۲-اگر ملاک براساس تعریف اصلاح طلبان بروجرد رای ونظر مردم بروجرد است که این مردم علی رغم حضور مهندس موسوی و اعلام اینکه من داماد شما هستم وبه من رای دهید، ۷۰ درصد به آقای احمدی ن‍ژاد رای دادند.

 

۳- مسئولین فعلی در بروجرد همگی حامی دولت تدبیر و امید هستند و علی رغم ادعای صورت گرفته هیچگونه زاویه ای با دولت ندارند.

 

۴-در مورد انتصاب روسای اداراتی که در دولت قبل مسئولیت داشته اند نیز ، اصلاح طلبان نمره قبولی نگرفته اند چون حافظه آنها یاری نکرده است که وُزرایی مانند دکتر صالحی و پور محمدی در دولت قبل مسئولیت داشته اند.

 

۵- در مورد موضوع هفته نامه شمیم بحث انتقاد نبود زیرا اقای بروجردی از موافقان انتقاد سازنده است ، بحث اتهام کذب و تشویش افکار عمومی است و بر این مبنا بود که در این زمینه یک نماینده اصول گرای مجلس هم با همین جرم به ۶ ماه حبس محکوم شد.

 

۶- اصلاح طلبان بپذیرند که دولت دکتر روحانی دولت اصلاحات نیست بلکه دولت اعتدال و دولت تدبیر و امید است.

 

۷- واقعیت این است که اقای بروجردی در چهار دوره انتخابات توسط همین مردم انتخاب شده و همواره رای اول را هم آورده اند. بنابراین انتظار می رود اصلاح طلبان به رای مردم احترام بگذارند .

 

۸- یکی از وظایف قانونی نمایندگان دفاع از حق ملت است و همه اقداماتی که مورد انتقاد قرار گرفته است در چارچوب همین اصل و سوگند نمایندگان شکل گرفته است .

 

۹-استاندار محترم و سخت کوش لرستان هم همواره در راس تصمیم گیری ها بوده وبر حسن عملکرد ، تخصص و تعهد مسئولین شهرستان و استان نظارت دارند .

 

۱۰-چرا هر اندازه که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم حجم تخریب ها و دروغ ها برعلیه نماینده محبوب مردم افزایش می یابد ، آیا این خود جای درنگ ندارد!

 

۱۱-همه گام های بزرگ در بروجرد از رادیو گرفته تا دانشگاه آیت ا.. العظمی بروجردی ، دانشکده دندان پزشکی ، دانشگاه علوم و تحقیقات  و اکنون نیز راه آهن و فرودگاه و پروژه های متعدد دیگر با پیگیری های آقای بروجردی به سرانجام رسیده است و مردم به دلیل همین دلسوزی ها و سخت کوشی ها است که به ایشان رای می دهند.

 

بنابراین با ارفاق و تسامح و تساهل از نمره ۲۰ ، مدعیان اصلاح طلب بروجرد ۹ آورده اند که نمره قبولی نیست!

جمعی از اساتید و دانشگاهیان بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سامان بیرانوند

    این بروجردی ها خیلی ناشکر هستند اگر نمایندشون رو نمیخوان بفرستن خرم آباد لااقل ما یه استفاده ای از این سیاسیت مدار بزرگ ببریم.

نظرات