لرستان خبر گزارش می دهد؛

اسامی زیر تنها بخشی از کاندیداهای احتمالی در خرم آباد هستند که تا امروز در محافل گوناگون نام‌شان بر سر زبان‌ها جاری شده و نمی‌توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست.

به گزارش لرستان خبر، ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ آذر‌ماه سال جاری، رسماً کلید خواهد خورد.
 
 یکی از مسایل مهمی که در این انتخابات انجام خواهد شد و وضعیت آن قطعی شده است تعلیق موضوع استانی شدن انتخابات است که تلاش زیادی از سوی برخی نمایندگان حاضر در مجلس فعلی برای اجرای آن صورت گرفته بود، ولی در آخرین نشست شورای نگهبان مخالفت خود را با اجرایی شدن آن اعلام نمود.

 

به همین دلیل انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ۷ اسفندماه 1394 به شکل دوره‌های گذشته و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

 
 مطالبه عمومی مردم لرستان از نمایندگان چیست؟/ نگاهی به کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در خرم‌آباد
 
 
 
 
استان لرستان و به ویژه مرکز آن یعنی خرم‌آباد، به صورت غیر رسمی از یک سال گذشته خود را برای این مبارزه مهیا کرده است و شاهد برگزاری جلسات خانگی و نشست‌های غیر‌رسمی و حتی رسمی برخی کاندیداهای احتمالی این عرصه است. البته برخی از کاندیداهایی که قرار است واضع قانون باشند بعضاً با اقدامات غیر قانونی از قبیل برگزاری جلسات و نشست‌های تبلیغاتی، عملاً ناقض قانون شده‌اند.
 
نگاه ویژه مردم خرم‌آباد به بحث تولید و اشتغال و دستاوردهای ماحصل از آن یعنی ایجاد شغل برای جوانان تحصیل‌کرده و آماده به کار، مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی است که این روزها از گوشه کنار شنیده می‌شود و جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
 
انتظار می‌رود نمایندگان پیروز در انتخابات مجلس آتی، بیش‌تر نگاه و توان خود را حول محور تولید و رونق اقتصادی متمرکز کنند. صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، لشگر یک‌صد هزار نفری بیکاران در مرکز استان، مهاجرت و کوچ اجباری نیروهای متخصص یا به عبارتی فرار مغزها از مرکز استان به دیگر نقاط کشوری و خارج کشور، بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان قطب‌های بالقوه برای ایجاد اشتغال، از مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌هایی هستند که نمایندگان آتی خرم‌آباد می‌توانند با تکیه دادن و اهتمام به آن‌ها نقش‌آفرینی مثبتی را از خود ارایه دهند.
 
با توجه به تحقیقات میدانی و گزارش‌های مکرر، این موضوع کاملاً عیان و آشکار است که خو‌استه‌ی عمومی مردم، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از سوی نمایندگان‌شان در مجلس دهم شورای اسلامی است.
 
حال به نظر می‌رسد در این فرصت حدوداً 6-7 ماهه تا انتخابات، کاندیداهای احتمالی حاضر در این عرصه به بررسی و تجزیه و تحلیل مسایل مربوط  حوزه اشتغال و کارآفرینی بپردازند.
 
در انتها باید دید ردای وکالت مردم خرم آباد در مجلس دهم شورای اسلامی، صبح روز هشتم اسفندماه سال جاری بر تن کدامیک از کاندیداهای احتمالی زیر خواهد نشست.
 
اسامی زیر تنها بخشی از کاندیداهای احتمالی هستند که تا امروز در محافل  گوناگون نام‌شان بر سر زبان‌ها جاری شده و نمی‌توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست و احتمالاً در آینده از تعدادشان کاسته یا بر تعدادشان افزوده خواهد شد:
 
 
 
 
 

منبع: نشریه تبلور

 
**** لازم به ذکر است انتشار این خبر در پایگاه لرستان خبر به معنای تائید تمام محتوای آن نیست.
 
 
 
اخبار مرتبط
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سید

    اینا که همیشه هستشون
    ما مردم خرم آباد تا به طایفه و عشیرگی رای میدیم و صلاحیت فرد رو منظور نمیکنیم هیچوقت رشد و تعالی نخواهیم داشت

    از ماست که بر ماست

  • علی

    ایرج عبدی کی گفته اصولگراست؟؟
    ایشون در زمان دولت اصلاحات با گرایش سیاسی اصلاحات به عنوان رئیس اورژانس 115 منصوب شد.
    تازه لیستتون خیلی از افراد رو ننوشته...

  • تماشاچی

    1- چرا عکس کسی رو که چند دوره توسط شورای نگهبان رد شده واضح تر و بزرگتر از بقیه زدید؟؟؟؟
    2- آقای عبدی هم اصولگرا نبوده چون رئیس ستادش که دانشگاهیه مسئول یکی از ستادهای میرحسین بود و چون نمی شناسیدش.
    3- اصولگرای معتدل دیگه چه صیغه ایه که ابداع کردید؟ معتدل اهالی مورد حمایت روحانی اند؟ یه کم دقت کنید لطفا با توشح آخر مبنی بر عدم تایید مسئولیت از شما ساقط نمیشه یه کم به خودتون زحمت بدید اینگونه متون را اصلاح بفرمایید.

  • تماشاچی

    خانم رقیه هراتی و آقای آقا رضا فتوحی رو هم اضافه بفرمایید به لیستتون. برای بقیه شهرستانها هم اقدام کنید لطفا. کاتون مفیده ولی خواهشا کپی پیست نکنید بابا خودتون اینکاره اید. ضمنا مواظب جنبه تبلیغی کارتون هم باشید. راستی جبه پایداری اصولگرا هم اصلاح بشه تا زمانی که جبهه ها و احزاب لیست بدن برا این دوره.خسته نباشی برادر هاشمی.

  • ناشناس

    من که این دفعه به نورمحمد فردی بیرانوند رای میدم
    بنده خدا از اول انقلاب داره توی این انتخابات شرکت میکنه و رای نمیاره :))))))))))))))))))))))

  • ناشناس

    سلام گهگاهی به برخی از این نظرات ترتیب اثر بدید لطفا .
    صرف انتشارشون کفایت نمیکنه بد نیست مدیر سایت پاسخی بنویسه گپ و گفتگویی راه بدازیم رو این موضوع.
    نه دااااااااش!!!!

  • امین مرادی بیرانوندازاندیمشک

    سلام آقای دکتر علی مختاری،دکترای حقوق بین الملل ،اصلاح طلب ازقلم جاافتاده است.

  • بیرانوند

    خدایش آقای ملکشاهی راد از همه سرترن

  • رضا حیدری

    فقط پرفسور حامی هاشمی

  • اكبري

    باز هم كه هموناي قديم

  • محمد بیرانوند

    با سلام آیا جناب دکتر ساکیزاده قائم مقام وزیر ورزش در دورهای قبل پای پروپا قرص لیست شما بود چرا با این وجود که می دانستید قراره نیست علام کاندیدا توری بکنند ولی در حال حاضر که ایشان از مفاخر لر بوده و اعلام آمدگی کردند نامی برده نشده

  • ناشناس

    سلام،به نظر من ملکشاهی رادباید برای خرم آباد تکرار بشه.

    • مهرسا

      <b>دوره گذشته ملک شاهی هیچ ...نکرده که باز مردم بخوان بهش رای بدن</b>

  • محسن فتحی پور

    با سلام خدمت دوستان چرا از آقای ساکیزاده اسمی برده نشده

  • خرم آبادی

    آقای دکتر آقارضا فتوحی معاون وزیر جهاد کشاورزی از قلم افتاده ...

  • علی

    جناب آقای هوشیار ملکی طولابی هم صنعت می داند و هم سیاست؛ زیرا هم برق خوانده است هم سیاست.

  • امیدوار

    ما نیازمند خرد جمعی هستیم تا این دره عقب افتادگی را پر کنیم . به دور از تعصب و قوم گرایی و طایفه گرایی به افراد لایق رای دهیم.

  • حسین امیری

    با سلام
    دوستان عزیز در مورد هیچ کسی بد گویی نکنید به نظر من انتخاب در این دوره از نمایندگان مجلس بین خوب و خوب تر است پس درست تحقیق کنیم و بهترین هارا انتخاب نماییم

  • حسین امیری

    با سلام
    دوستان عزیز در مورد هیچ کسی بد گویی نکنید به نظر من انتخاب در این دوره از نمایندگان مجلس بین خوب و خوب تر است پس درست تحقیق کنیم و بهترین هارا انتخاب نماییم

  • رسول

    لرها واسه انتخابات کشته میدن. شنیدم اونجا اصلا کسی از وجود احزاب خبری نداره و هرکی به طایفش رای میده. خدا شما رو واسه نظام نگه داره

    • بازگیر

      درجواب اهانت رسول به لرها.. سلام برهمه اقوام ایرانی خصوصاقوم سرافراز لرکه وطنش توسط هیچ اجنبی اشغال نشده وقومی دست نخورده وکاملاایرانی است واصیل ترین انسانهای ایرانی هستند... ای رسول بی فرهنگ چه کسی درلرستان بخاطر انتخابات کشته شده چرا به قومی به این بزرگی توهین می کنی اگرماطرفدارنظام هستیم ونوشته ای خداشمارابرای نظام حفظ کند نظام نظام اسلامی وشیعی است ومورداحترام وافتخار، آخه رسول نفهم خان چراماتمام قد دربرابررژیم ستم شاهی ایستادیم چون افرادی مانندپدرجنابعالی مسئول شکنجه مبارزان مابودندوامروزهم به پای اصولمان می مانیم حتی اگر یک انتخاب باشد

    • مهسا

      در جواب این آقا رسول باید عرض کنم خدا یک عقل سالم بهت بده.چون به نظر من اگر کسی به احزاب از هر گرایشی رأی بده هیچ تفاوتی با طایفه بازی نداره تازه شاید یک چیز فاجعه بار تری باشه. آقای محترم همون طور که هر طایفه به منافع خودش فکر میکنه حزب هم اهداف خودشو در نظر داره.......یا مطالعه تو بیشتر کن یا طرز فکرتو تغییر بده.........لرها باسوادترین جوانان کشورو دارن

  • مهدی

    به نظر بنده باید کمیته ای تشکیل بشه که هر نماینده ای با پول خواست رای مردم رو بخره سریع رد صلاحیت بشه.

  • مصطفی

    به نظرم کسانی که دورههای قبلی رفتن مجلس دیگه نباید تو انتخابات شرکت کنن. ضایع ست به قرآن چون هیچ کاری برا این شهر نکردند. با چه رویی دوباره تو انتخابات شرکت می کنند.

  • ناشناس

    رحیمی نسب اصلاح طلب معتدل اصلا اصوالگرا نیست

  • مصباح

    خدابدادتون برسه به این همه کاندیداها

  • ناشناس

    مردم خوب است1_ ازکاندیداهایی که بی حدوحصرهزینه میکنند بپرسند،درحالیکه جوانان این شهر سردرسطلهای آشغال بدنبال پلاستیک ونان خشک هستندازکجاآورده اید؟که دارندگی خود رابه رخ این مردم میکشانید.
    2_ازآنهاییکه چهارسال یکبار به این مردم رنج کشیده منت میگذارند تاآنهاراانتخاب کنندکه برای همیشه باروبنه خودراببندندکه حداقل پایتخت نشین واگرهم شدکانادایااروپا، لطف کننداینمردم رنج کشیده رابه حال خود واگذارند ودرهمان پایتخت کاندید بشوند به اصطلاح خدمت گزاری کنند.

  • ناشناس

    به نظر من کسایی که بخوان رای بدن خیانت کردن در حق خودشون و دیگران تا کی هیاهوی الکی تا کی

  • ناشناس

    یک عده سود جو برای چپاول بیت المال

  • فریدون دهقانی

    انصراف از نامزدی دوره دهم مجلس شورای اسلامی
    با سلام و درود به اروح طیبه شهدا اسلام خصوصا شهدای مظلوم عملیات کربلا 4

    امروز سوم دیماه مصادف با سالروز آغاز عملیات کربلای 4 که در این عملیات خیلی از بهترین و شجاعترین فرزندان ایران و خصوصا" هم استانی های عزیز به شهات رسیدند وبسیاری دیگر از عزیزان به افتخار جانبازی نایل آمدند از جمله دوست و همکار بسیار شجاعم آقای فیروز فاضلی (حفظ الله ). که یاد و خاطره همه ایشان را گرامی میدارم .

    از مدتها قبل بسیاری از دوستان ، خیر اندیشان و همرزمان سابق که بسیار به این جانب لطف دارند با اصرار در خواست نامزدی مجلس شورای اسلامی از حقیر را می نمایند که ضمن احترام به نظرات همگی ایشان اعلام میدارم با برسیهای زیاد به این نتیجه دست یافتم که میدان خدمت برای خدمت صرفا" مجلس شورای اسلامی نیست لذا این میدان را جهت خدمت را به سایر عزیزان و شیفتگان خدمت در این سنگر و عرصه میسپاریم . امید وارم همه عزیزان در خدمت به مردم در هر سنگری از سنگرهای نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند وهمه همت و تلاش خود را در خدمت به مردم بدانند تا در زندگی قیمت پیدا کنند . زیرا حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمایند : (( آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم . ایام برفی زمستانتان در بهار آینده سبز ، سبز و بکام باد

    ارادتمند همیشگی شما : فریدون دهقانی

  • بهروز محمودی

    خداوکیلی درمورد ملکی راد تحقیق کنید ببینید چقدر کار اجرایی برای استان کرده است وچقدر هم باسواده

  • علی

    به خداتاموقعی که مابه این بی لیاقت هارای می دهیم بازبایدباخریدیک کیلوسیب زمین خوشحال باشیم وپول نفت مالیات گازودرامدهای دیگربه جیب اینهابرود

  • حسن

    بیاید یک لر اصیل بفرستیم نماینده خرم آباد است نه لکستان

    • مهرسا

      مهم لر ولک بودن نیست نماینده باید دلسوز و کار بلد باشه

  • خدادادی

    اگه مردم خرم آباد میخوان پیشرفت کنن اول تحقیق کنن بعدش فقط به سید محمد قاسمی رأی بدن.ایشون بسیار انسان بزرگواری هستن.

    • ناشناس

      فقط آقای سعیدی

  • پیمان

    سلام به نظر من باید به صید محمد خان بیرانوند رای بدیم چون از هر نظر سر تره.نه به نماینده های قبلی، چون اگه میخواستند کاری بکنند در طول 4 سال از فرصتشون استفاده می کردند

  • کر

    سر بیرانوند طایفه کر صید محمد کر صد درصد

    • مهرسا

      تا وقتی دنبال طایفه بازی اید پیشرفت و موفقیعتی در کار نیست

  • محمود امیری

    ما همه این بار برای تغییر به میدان می اییم و یک صدا و یک پارچه به کاندید جوان و محبوب دلها عبدالحسن نظری چگنی رای میدهیم.به امید پیروزی و سربلندی.

  • داریوش محمدی

    اگر بخواهیم جوانی شایسته،جسورولایق انتخاب کنیم،بدون شک کسی جزء عبدالحسن نظری نمی تواند باشد.

  • حسنوند

    کاندیدای جوان فهیم وبا اصالت عبدالحسن نظری چگنی

  • رضا

    فقط ب امید برد نماینده با فکر و اندیشه جدید و مثبت و ب امید دیدن استانی اباد و بدون بیکار

  • علی زربخش

    هیچکدوم به سردار درویشوند نمیشه بخداچون مدرک داره

  • علی زربخش

    هیچکدوم به سردار درویشوند نمیشه بخداچون مدرک داره

    • مهرسا

      فقط مدرک کافی نیست

  • صفری

    برای تغییردرنگرش و انتخاب. وتغییردرعملکرد به عبدالحسن نظری چگنی رای میدهیم

  • حدیث

    تعقل درانتخاب. تغییر درعملکرد. فقط عبدالحسن نظری چگنی

  • علی

    ما جمعی از فرهنگیان با شناخت کامل از کاندیدای جوان شجاع وبا تدبیر. استاد عبدالحسن نظری چگنی حمایت میکنیم

  • حسنوند

    تعقل درانتخاب. عبدالحسن نظری چگنی

  • ناشناس

    من بخاطره خانواده بادام بیرانوندمیخوام به فردی بیرانوندرأی بدم

  • مهندس

    ازمردم خرم آبادخواهش میکنم خوب تحقیق کنیدبعدرأی بدیدیادتون باشه بارأی غلطتون حق والناس بگردن خودتون نیاریدوبه کسای که قبلا مجلس بودن دیگه رأی ندیداونا اگه کاربلدبودن همون دوره کاری واسه شهرمون انجام میدادن

  • سفیدکوه

    برای تغییر در اوضاع واحوال استان. با تعقل وتفکر انتخاب می کنیم. انتخاب ما عبدالحسن نظری چگنی. جوانی برومند ار دیار سفید کوه

  • دانشجو

    تعقل درانتخاب. تحول درعمل.....عبدالحسن نظری چگنی..

  • امیر

    اگه یک اصلاح طلب بخواهد را ی بدهد باید به دکتر محمد بیرانوند ری دهد و یک اصولگرا به ملکشاهی

  • حاج مرتضی

    مرد مجلس فق دکتر فتوحی

  • دانشجو

    امیدوارم دراین دوره انتخابات نمایندگانی از استان لرستان به مجلس دهم راه یابن دلسوز مردم باشند خواهش می کنم از مردم بروجرد واشترینان به آقای علاالدین بروجردی رای ندهید اصلا به فکر استان لرستان نیست فقط برای حوزه شهرستان بروجرد رسیدگی می کند

  • dr.saeed

    با سلام ما فقط باید یاد بگیریم حقایق رو انتشار بدیم تا جایی که من شنیدم عبدی مستقل هستن .شما با مدرک بگید اصولگرا یا اصلاح طلب هستند.ولی من فقط میگم ای مردم ما باید نماینده فعلی رو تکرار کنیم چون تنها کسی هست که الان اعتبار سیاسی دارد و محبوب دولت است

  • محمد فلاوندی

    تورا به خدا این دفعه هم شده به یک نفر رای بدید که بتونه کاری برای این شهر بکنه بنظر من فقط دکتر مهرداد ویسکرمی میتونه این فرد باشه مطمئنم اگر یک سخن رانی ازش گوش کنید همه بهش رای میدید

  • ناشناس

    ازلیست اصلاح طلبان فهمیدم که این اقایان چهارسال قبل کجابودن که الان لیست دادن دوره قبل ترسیدن بیان ستاد اصلا ح طلبان فقط رضایی چگنی

  • شایان بیرانوند

    من خودم بیرانوندم به احمد عادلی رای میدم چون طرح وایده های خوبی دارن

  • علیرضا چگنی

    من خودم چگنی ام به احمد عادلی رای میدم چون یک جوان باصداقت هستن به اصل 27قانون اساسی اشاره کردن که درصورت کم کاری میتوان نماینده روکنارزد گفتن اگر به گفته هایم عمل نکردم مراکناربزنین آیاتاحالا چنین کاندیداتوری داشته ایم؟؟؟؟؟

  • امیر دریکوند

    کاندیدای اصلاح طلب 1صید محمد خان بیرانوند 2بهزاد مومنی...... به امید پیروزی اصلاحات

    • حاتمی

      چرا بیرانوند اقا رضا فتوحی مرد مومن با خدا شریف با این همه سمت بالا ومعاونت وزیر جهاد ومرد سخن اسم نمیبرید

  • امرایی

    تورو خدا اگه میخواید اون کسی که واسه شهر ما جونای ما کاری بکنه فقط دکتر فتوحی

  • مهدی

    فقط دکتر عبد ی فقط......

  • سعید

    فقط دکتر بهروز دریکوند

نظرات