نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هدف مذاکرات پیدا شدن راهی برای نفوذ غرب و اروپا به ایران اسلامی نیست.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار رسالت علما را مهم و خطیر دانسته و فرمودند که تبیین و تشریح منظومه فکری اسلامی نظیر استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، پیشرفت، عزت اسلامی، عزت ملی، رقابت، هم‌افزایی، اتحاد ملی از مهم‌ترین رسالت‌های آن‌ها است.

 

وی با اشاره به دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان رهبری افزود: وظیفه مجلس خبرگان آرامش‌بخشی به جامعه است و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری سبب آرامش در جامعه می‌شوند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در مورد رسالت مجلس در قبال برجام، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان به نقش مجلس شورای اسلامی در بررسی برجام اشاره کردند و مجلس باید با دقت و کارشناسی برجام را بررسی کند.

 

وی با اشاره به این‌که مجلس شورای اسلامی در یک امتحان و آزمایش مهم قرار گرفته است، تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس با توجه به سخنان مقام معظم رهبری سنگین‌تر شده که باید با بررسی دقیق برجام اعتماد مردم را جلب کند.

 

میرعمادی خواست مردم و مقام معظم رهبری را برداشتن تمام تحریم دانست و بیان کرد: تعلل دولتمردان آمریکا در رفع تحریم‌ها غیرقابل قبول است چراکه هدف اصلی مذاکرات لغو کامل تحریم‌ها بود و انتظار مردم ایران و مقام معظم رهبری برداشته شدن کامل آن‌ها است.

 

امام جمعه خرم‌آباد هدف مذاکرات را برای برداشته شدن تحریم‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: هدف مذاکرات پیدا شدن راهی برای نفوذ غرب و اروپا به ایران اسلامی نیست.

 

وی با اشاره به مشخص شدن وظیفه‌های مسئولان و دولتمردان در سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: مسئولان مراقب باشند اسیر کلیشه‌ها و ادبیات نظام سلطه استکباری نظیر دموکراسی، حقوق بشر، آزادی و مبارزه با تروریسم نشوند، زیرا استکبار از این الفاظ معنای دیگری دارد و ما نیز معنای دیگری از این الفاظ داریم.

 

میرعمادی با اشاره به لزوم قاطعیت مسئولان در پاسخ به حرف‌های بی‌اساس آمریکایی‌ها بیان کرد: دولت مردان با قاطعیت جواب حرف‌های مفت و بی‌اساس آمریکایی‌ها را بدهند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات