نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: کشته شدن حجاج در مکه نخستین باری نیست که اتفاق می‌افتد و این نشان از بی‌مسئولیتی آل‌سعود و بی‌لیاقتی آن‌ها در اداره حرمین شریفین و نیز میزبانی حجاج است.

به گزارش لرستان خبر،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی محکوم است.

 

وی عدم بهره‌گیری از اجتماع مسلمانان در ایام حج را بر علیه جنایات صهیونیست‌ها، بی‌عرضگی آل‌سعود خواند و افزود: در زمانی که موسم حج خوانده می‌شود، رژیم صهیونیستی با سکوت کشورهای عربی و سران آن‌ها مرتکب جنایت می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عامل حادثه هفته گذشته مکه را آل‌سعود برشمرد و عنوان کرد: کشته شدن حجاج در مکه نخستین باری نیست که اتفاق می‌افتد و این نشان از بی‌مسئولیتی آل‌سعود و بی‌لیاقتی آن‌ها در اداره حرمین شریفین و نیز میزبانی حجاج است.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ذی‌الحجه، بیان کرد: دهه نخست ماه ذی‌الحجه تکمیل کننده عبادات است و دعای امام حسین (ع) در عرفه، عید قربان و غدیر از جمله زیبایی‌های این دهه هستند که باید گرامی داشته شوند.

 

میرعمادی تصریح کرد: در روز پنجشنبه و همزمان باعید قربان، روز تجلی ایثار و تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر خداوند، نماز عید قربان در مصلی الغدیر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به سالروز آغاز دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در هشت سال ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی امنیت و پیشرفت را برای خود به ارمغان آورد و با داشتن خودباوری و مقاومت توانست دشمن و آمریکا را شکست دهد.

 

امام جمعه خرم آباد ضمن تأکید بر این‌که روحیه مقاومت ضمن پایداری ایران اسلامی، سرمنشأ بیداری اسلامی قرار گرفته است، گفت: با وجود توافق هسته‌ای، آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و و نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به ایران استفاده می‌کند اما ملت ایران در مقابل آن می‌ایستد.

 

وی با اشاره به ارتحال آیت‌الله خزعلی، افزود: داشتن عقیده ثابت و پافشاری بر حق، پیروی همیشگی از ولایت و رهبری و عشق به امیرالمومنان (ع) از ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله خزعلی بود.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات