امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها باید بدانند که تا نابودی اسرائیل، مسجدالاقصی مسئله نخست جهان اسلام است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ای کاش کمی از غیرت جوانان فلسطینی را مدعیان عربی اسلامی داشتند و از قدس دفاع می‌کردند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که مسجدالاقصی خط قرمز امت اسلامی است، افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها باید بدانند که تا نابودی اسرائیل، مسجدالاقصی مسئله نخست جهان اسلام است.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: با وجود این‌که گروه‌های تکفیری اقدام به کشتار مسلمانان می‌کنند، صهیونیست‌ها شدیدترین حملات خود را نسبت به مسجدالاقصی در چهار دهه اخیر اعمال می‌کنند.

 

وی به حادثه اخیر مکه اشاره و تصریح کرد: در این حادثه که 110 تن از حجاج جان خود را از دست دادند و 332 تن مجروح شدند، نشان از بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل‌سعود در اداره حرمین شریفین است.

 

ترابی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله خزعلی، بیان کرد: آیت‌الله خزعلی ضمن مبارزات بر علیه طاغوت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در کنار امام خمینی (ره) بودند.

 

وی از برگزاری آیین بزرگداشتی برای این مرحوم روز دوشنبه در مسجد امام خمینی (ره) خبرداد و خاطرنشان کرد: آیت‌الله خزعلی با داشتن مسئولیت‌های مختلف خدمات ارزنده‌اتی به اسلام و انقلاب ارائه دادند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس اگر فداکاری و دلاورمردی رزمندگان نبود و اگر ایستادگی آن‌ها در مقابل دشمن نبود، امروز ایران اسلامی در شرایط دیگری به سر می‌برد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات