سردار همدانی ، سردار مقابله با فتنه گرانی هم بود که ۸ ماه تهران را به آشوب کشیدند و حرمتعاشورای سیدالشهداء (ع) را نیز شکستند.

 
آنچه از اولین لحظات شهادت سردار شهید حسین همدانی در رسانه‎ها بعنوان مشخصه و شناسنامه این شهید مجاهد اعلام شد، سوابق مجاهدت او در سالیان متمادی دفاع مقدس و زحمات شبانه روزی اش در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام در سوریه بود، اما این ظلم در حق سردار شهید همدانی است که مجاهدت او را فقط در دوران دفاع مقدس و یا نبرد سوریه خلاصه کرد.
 
 

سردار همدانی ، سردار مقابله با فتنه گرانی هم بود که ۸ ماه تهران را به آشوب کشیدند و حرمتعاشورای سیدالشهداء (ع) را نیز شکستند.

 

 

سردار همدانی، سردار دفاع از انقلاب اسلامی بود.

 

 

خواه جبهه غرب و جنوب باشد در اوایل انقلاب، خواه کف خیابان در فتنه کوی دانشگاه ۷۸ و یا فتنه امریکایی ۸۸ و خواه در کوه بیابانهای سوریه

 

.

و دقیقا همین ویژگی موجب میشود تا۴۰ سال تمام همه زندگی خود را وقف مجاهدت در این جبهه ها کند

 

.

اصلا مجاهدت یعنی همین، اینکه برای انجام تکلیف بزرگی که بر دوش خود احساس می کنی شب و روز نشناسی و به این فکر نکنی که ۴۰ سال است همه زندگی ات را صرف انجام این تکلیف سنگین کرده‎ای و شاید موعد بازنشتگی ات باشد.

 

 

و دقیقا همین ویژگی است که موجب شده خبر شهادتش موجبات خوشحالی و پایکوبی داعش وطنی و خارجی را فراهم کند

 

.

غافل از آنکه علی بن الحسین علیه السلام  ۱۴۰۰ سال پیش در پاسخ به خوشحالی و پایکوبی امویان از شهادت حسین بن علی علیه السلام فرمود: القتل لنا عاده و کرامتنا الشهاده..

 

منبع: رجا نیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات