نوریزاد باید بداند دوران این فیلمها به سر آمده است وحنای امثال وی و اکبر پونزها دیگر رنگ ندارد و مردم نه آن ظاهر دروغین این جماعت را قبول می کنند و نه حرفهای این روزی آنها را که بخاطر مشتی دلار از سر مستی عنوان می دارند.

به گزارش لرستان خبر، تندروهای چپی این روزها هر کدام با اعتراف به گذشته به ظاهر انقلابی خود نقاب از چهره کریه خویش برای مردم بر می دارند.

 

بنا بر این گزارش تا دیروز اکبر گنجی معروف به اکبر پونز یکی از این افراد بود که به گواهی برخی از دوستانش در لباس طرفداری از انقلاب در سر بی حجابها پونز فرور می کرد و اکنون در خارج همراه با سایر منافقین اصلاح طلب شده و علیه نظام فعالیت می نماید!

و اما یکی دیگر از این افراد منافق صفت محمد نوری زاد می باشد که وقتی بخاطر انجام کارهای بی کیفت پول بهش پرداخت نشد در لباس مخالف علیه همین نظامی که پولهایش را می خورد شروع به فعالیت نمود.

به گزارش خبرنگار ما محمد نوریزاد که در بیمارستان بستری است در تازه ترین نمایشنامه خود که البته پول آن را همچون چند سال اخیر به دلار و یورو دریافت کرده است نامه عذرخواهی به پسرش ابوذر خواننده لس آنجلسی نوشته و در بخشی از نامه چنین اعتراف کرده است که: " چرا نگویم: من، نمونه ی کوچکی از داعش بودم در خانه. که جز عصبیت و ترشرویی و خودمحوری، با او نبود. بله پسرم، من یک داعشی بودم در میان خانواده. که حق را و حقیقت را جز در مرام تشیع نمی دیدم..."

 

در خصوص نامه این منافق چند نکته حائز اهمیت است:

اولا؛ اینکه چرا اشاره ای نکرده است که مگر مرام تشیع چه هیزم تری به وی فروخته است که چنین چند صباحی است نسبت به آن عقده گشایی می کند. البته حتما پولهای بهاییت چرب تر و بی حساب کتاب پرداخت می شود که حاضر است پای آنان را نیز ببوسد!

ثانیا؛ مگر تا حالا نشنیده بود که این همه از پیامبر(ص) نقل می کردند که فلان صحابی حضرت با آن عظمت توسط حضرتش تشییع جنازه شد و به خاک سپرده شد و وقتی مادرش گفت خوشبحالت پیامبر خدا (ص) با اعتراض فرمود الان قبر بخاطر بدرفتاری وی با اهل خانه اش چنان فشاری بر او وارد کرد که استخوانهایش خرد شد... و باید از این دروغگوی بی خبر از خدا پرسید پس چرا به این حرف تشیع گوش نکرد و با اهل خانه اش همچون یک داعشی رفتار می نمود؟!

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات