دوباره "استقلال" دوباره "ازادی"

نفوذ واژه ای است که این روزها ذهن بسیار از اندیشمندان حوزه جنگ نرم را به خود مشغول کرده است و بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری در دو هفته گذشته مبنی بر مبارزه با حضور و نفوذ دشمن در ابعاد حکومتی،سیاسی، این عبارت اهمیت صد چندانی پیدا کرده است.

به گزارش لرستان خبر، بسیار روشن است که منظور امام خامنه ای از واژه نفوذ،  بیشتر حول محور نفوذ فرهنگی و سیاسی است تا نفوذ اقتصادی و امنیتی هر چند که تهدیدات امنیتی و اقتصادی تاریخ انقضایی ندارند اما بعد از مذاکرات هسته ای بیشترین تهدیدی که نظام  از ناحیه آن در خطر است موضوع نفوذ و تهدید جنگ نرم است مسئله ای که حضرت آقا، در سخنرانی و مناسبت های مختلف به آن تاکید کرده است.

 

 

نخستین بار سال های ابتدایی دهه 70 امام خامنه ای با واقع‌بینی و ژرف‌‌نگری منحصر به فرد خود، خطر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن را به همه گوشزد کردند.

این گفته معظم له نشان دهنده این است که ایشان برخلاف برخی مسئولان، نه تنها از این حرکت خزنده دشمن غافل نبوده که طی سال‌های رهبری و مدیریت خود بر کشور، بر این مهم تاکید داشته‌اند که خطر بی‌محتوا کردن نظام و پوسیدگی آن از درون، همچنان انقلاب و به تبع‌ آن جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند.

 

 

دومین باری که امام خامنه ای به موضوع تهدید از دیدگاه یک کارشناس ارشد و یک استاد تمام جنگ نرم به صورت بسیار شفاف و علنی اشاره کرد به حمله آمریکا و اعضای ناتو به کشورهای افغانستان و عراق باز می گردد که واژه "ناتوی فرهنگی" در آن مقطع استفاده شد. در آن ایام بعضی از مسئولان خود فروخته فرهنگی زمام صدارت و وزارت پست های حساس فرهنگی را در کشور به دست گرفته بودند و هم زمان سبک زندگی غربی به مدد دولت اصلاحات در میان بعضی از خانواده های ایرانی در حال شکل گرفتن بود که ترویج بی حجابی و اباهه گری و همچنین تبلیغ مدهای غربی نمونه هایی از این تهدید فرهنگی بود.

 

 

جریان کفر و نفاق از ابتدای شکل گیری ادیان الهی پای ثابت مبارزه با توحید بوده و هست و همواره در صدد محو احکام و آموزه های وحیانی بوده و هست و در این راه و در صده های مختلف فقط تاکتیک های جریان شیطان عوض شده است.

 

 

روزی تاکتیک پیروان شیطان بر مبارزه علنی با دین بود که امثال نمرود و فرعون ها ابوجهل ها و ابوسفیان ها زعامداران این جریان بودند و روزی بنا بر مبارزه نه به شکل مستقیم بلکه به شکل نفوذ بود که معاویه و استاد وی عمروعاص سردمداری می کردند.

 

 

راهبرد معاویه ملعون محو و نابودی کامل اسلام و ورود بدعت های مختلف به دین و استحاله آموزه های وحیانی بود اما تاکتیک وی نمایش چهره ای مقید به اسلام و حمایت از حکومت دینی بود و امروز هم شاهد آن هستیم که آمریکا و انگلیس و به طور کلی صهیونیست وحکومت های تابع اقلیم امنیتی ناتو، در ظاهر مشکلی با اسلام ندارند حتی شبکه های ماهواره ای برای تبلیغ اسلام دارند اما در پس پرده به دنبال نابودی آن هستند و در این راه صبر مدت دار و استراتژیک دارند و به قول حضرت آقا "گاهی برای رسیدن به مقاصد خود تا دو قرن صبر می کنند" که سرمایه گذاری انگلیس بر روی محمد بن عبدالوهاب در 200 سال گذشته و تاسیس فرقه ظاله وهابیت به دست وی یک مثال عینی است و هم اکنون غرب میوه تشکیل این فرقه جعلی را در سوریه و عراق و لبنان و یمن می چیند و اختلاف شدید حکومت های منطقه غالبا بر سر نگاه تکفیری است که انگلیس به وسیله عبدالوهاب آن را پایه ریزی کرده است.

 

 

 

هم اکنون راهبرد غرب و استکبار نیز محو دین و ارزش های الهی است و در این راه گوی سبقت را از اجداد خود یعنی نمرود و معاویه ربوده اند چون اعوان و انصار آن ها بسیار است و تنوع تاکتیک فراوانی دارند و منابع مالیشان سر به فلک کشیده است و ابزارهای تبلیغی و رسانه ای بی حد و حصری نیز در اختیار دارند و در این راه جبهه مقاومت فرهنگی و سیاسی دنیا که از ایران اسلامی سرچشمه گرفته، با وجود امکانات مادی کم، آنچنان داری غنای ایدئولوژیک است که نه تنها یک تنه جلوی ابرقدرت ها ایستاده بلکه انقلاب خود را صادر کرده است و به تنهایی و با رهنمودهای مقام الهی، ولایت فقیه، برای خود متحدانی در منطقه و جهان فراهم کرده و در هیچ صحنه نبرد نرم و سختی کم نیاورده است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات