پس از حمله تند روحانی به منتقدان در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، بی بی سی فارسی در مطلبی با عنوان"روحانی نگران دستگیر شدن کیست؟"، اعلام کرد رئیس جمهور نگران بازداشت "ن ج" معاون وزیرارتباطات ایران است.

بی بی سدی در باره نگرانی رئیس جمهور از بازداشت این مدیر دولتی نوشت؛ جهانگرد در دوره ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی هم چند ماه سرپرست وزارت پست، تلگراف و تلفن بود و به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد، اما اکثریت اصولگرای مجلس به او رای اعتماد ندادند.

 

 
 
گفتنی است پیش از این روزنامه آمریکایی دیلی بیست در گزارشی اعلام کرده بود، شرکت جی‌تی‌تی (GTT Communications Inc ) که برای جاسوسان و ژنرال‌های آمریکایی کار می‌ کند، بی‌ سروصدا ارایه سرویس اینترنتی به جمهوری اسلامی را آغاز کرده است. این روزنامه در گزارش خود افزوده بود، این کمپانی فناوری محور که پنتاگون بزرگترین مشتری آن است، خط مقدم جدیدی را ترسیم خواهد کرد و آن ارایه خدمات اینترنتی به ایران است.
 
 
 
در همین حال روزنامه کیهان نیز پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود: طرح مهم و حیاتی شبکه ملی اطلاعات پس از تعویق و کارشکنی های مکرر، بناست به یک آمریکایی-ایرانی به نام کاوه هوشیار برون سپاری شود.
منبع: رجا
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات