رمز گشایی از اتفاقات اخیر دانشگاه لرستان؛

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: فعالان فتنه و اصلاح طلبان تندرو با چراغ سبز معاون فرهنگی در دانشگاه لرستان حاضر شده اند.

 محمد برامکی مسئول سازمان بسیج لرستان در گفت و گو با لرستان خبر و در مورد اتفاقات اخیر دانشگاه لرستان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال نفوذ در محیط دانشگاه بوده و هستند.

 

وی افزود: دشمنان می دانند که چه کار کنند و با علم به جایگاه پژوهشی و فرهنگی دانشگاه،دست روی چنین مکانی گذاشته اند  تا نیروهای زبده دانشگاه را قربانی کنند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه دولت فعلی کم توجه به رسالت اصلی دانشگاه یعنی پژوهش و آموزش، سبب شده که رشد علمی کشور در دو سال گذشته سقوط کند و از همان ابتدا و بعد از معرفی 4 گزینه برای سکانداری وزارت علوم، تازه به یک وزیر رسیدند که گویا در مرز جریانات سیاسی قرار دارد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با اشاره اتفاقات اخیر دانشگاه لرستان عنوان کرد: اگر امروز گروه های سیاسی تحت عنوان اصلاح طلب وارد دانشگاه می شوند و بحران سازی می کنند در حقیقت به دنبال تمام کردن کار ناتمام خود در دوره دوم خرداد هستند.اصلاح طلبان هیچ خواستگاه اجتماعی ندارند و هر کاری هم انجام می دهند برای انشقاق و دو قطبی کردن فضای جامعه است.

 

برامکی با تاکید بر اینکه فضای نقد و انتقاد و کرسی های آزادی اندیشی باید در دانشگاه لرستان وجود داشته باشد تصریح کرد: همیشه به بچه های تشکل های مختلف دانشگاه این نکته را متذکر شده ام که نقد و کرسی های آزاد اندیشی نتایج و خروجی های مفیدی برای دانشگاه دارد و بسیج همیشه نشان داده است که نقدپذیرترین تشکل موجود در دانشگاه است اما تبدیل یک مراسم به میتینگ سیاسی یک طرفه موضوعی نیست که در برابر آن سکوت کرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به دیدگاه تشکل های بسیج لرستان در اتفاقات اخیر اظهار داشت: ما همیشه حاکمیتی فکر و عمل کرده ایم و مسائل را از دیدگاه کلان و بالا نگاه کرده ایم و دارای صبر راهبردی هستیم اما به طور قطع این صبر اندازه و حدی دارد.

 

وی افزود: شخصی که بر مسند وزارت علوم تکیه داده است شخصیت متعادلی است اما بعضی از معاونت های وی تندرو هستند که برکناری سریالی 4 معاون در دانشگاه علوم پزشکی نتیجه دیدگاه این افراد است.

 

وی ادامه داد: به نظر بنده رئیس دانشگاه لرستان در برگزاری مراسم های حاشیه دار تحت فشار معاونت های تندروی استانی و کشوری است و چراغ سبز معاون فرهنگی به یکی از عناصر فعال فتنه 88 و غائله سال 79 خرم آباد برای حضور در دانشگاه لرستان یک نمونه است.

 

برامکی با اشاره به نمایش فیلم عنصر فتنه گر و ممنوع التصویر در دانشگاه لرستان عنوان کرد: تاریخ مصرف نمایش چهره سران فتنه تمام شده است و به طور کلی هدف اصلاح طلبان و پس مانده های فتنه 88 از نمایش عناصر فتنه گر، ترویج فضای دو قطبی است در حالی که مدت هاست که تاریخ مصرف این افراد گذشته است.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به فعال شدن فتنه گران در دانشگاه لرستان و امکان رخ دادن حوادث سال 79 و ارمغان مصیبت بار دفتر تحکیم وحدت برای امنیت شهر خرم آباد خاطر نشان کرده اند: چنین امکانی غیر ممکن است چون توانی برای فتنه گران نمانده است و خرم آباد سال 79 با خرم آباد سال 94 بسیار متفاوت است و باید به بحران آفرینان آن ایام در یک کلام گفت که کور خوانده اید


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات