بیانیه دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان؛

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان در اعتراض به ترکیب برخی معتمدین واعضای معرفی شده هیئت های اجرایی بر انتخابات استان لرستان، بیانیه ای صادر کرده است

به گزارش لرستان خبر، متن بیانیه دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان به این شرح است.

 

بسمه تعالی

بنابر اخبارواصله ، برخی از معتمدین واعضای هیئت های اجرایی معرفی شده از طرف برخی از فرمانداران وبخشداران نه تنها از بین طیف افراطیون اصلاحات معرفی شده اند ، بلکه بعضاً فاقد شرایط قانونی بوده و معتمد و امین بودن آنها شدیداً زیر سوال است.ضمن اینکه در برخی از موارد وابستگان درجه یک نامزدهای مجلس هم در بین افراد معرفی شده می باشد، که مخالف قانون انتخابات است.

 

حال ما اعضای تشکلهای اسلامی دانشگاهی استان لرستان به  جناب استاندار وبرخی از فرمانداران وبخشداران ومسئولین محترم ستاد های اجرایی انتخابات  استان لرستان هشدار می دهیم که با معرفی بعضی افراد مسئله دار و فاقد صلاحیت ،آن هم به اسم معتمد وامین مردم،وجهه ی سایر اعضای معرفی شده، خدشه دار گشته واعتماد به بی طرفی وامانت داری مجریان انتخابات را زیر سوال می برد. همچنین انتخاب مجریان انتخابات آن هم  فقط از یک طیف خاص سیاسی و یا حامیان تعداد خاصی از نامزدها ، خلاف شعار اعتدالگرایی رییس جمهوری است که با این شعار اعتماد مردم را در انتخابات 92 به خود جلب نمود.

 

آیا براستی اگر همه مدیران ودست اندر کاران را از یک طیف انتخاب کردید و قبیله گرایی سیاسی را در عزل ونصب مدیران ومجریان انتخابات راه انداختید ،آنگاه انتظار دارید مردم شعار اعتدالگرایی شما را باورکنند؟

 

در پایان بار دیگر از استاندار ومسئولین محترم استان می خواهیم تا ازقبیله گرایی سیاسی در گزینش مجریان انتخابات جلوگیری نموده و اثبات نمایند که عامل به شعار اعتدالگرایی بوده و امانت دار رای مردم هستند.امید است با اقدام عاجل مسئولین محترم ،نیازی به روشنگری در خصوص برخی از افراد معرفی شده نباشد.

 

والسّلام... دفترمرکزی تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان


انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    خخخخخخ اگر مانند هیءت های نظارت از تندروهای جناح راست انتخاب شوند معتمد مردم می شوند

نظرات