توان نظارت بر فرزندان خویش را هم ندارید

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: شما که با خطبه‌خوانی آن‌چنانی برای سکولارها، صلاحیت امامی جمعه و جماعات را از دست داده‌اید، بهتر است تیر خلاص به باقی‌مانده اعتبار خود نزنید.

به گزارش لرستان خبر، ابراهیم آقامحمدی" در نشست علنی سه‌شنبه اول دی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: این روزها در آستانه انتخابات خبرگان رهبری، بحث نظارت بر رهبری جهت مشوش کردن افکار عمومی مطرح‌ شده که البته دوستداران انقلاب از طرح این موضوع موافق نیستند.
 
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر وجاهت قانونی نیز نسبت به این موضوع بزرگان علم و فقاهت پاسخ داده‌اند، اما از نظر سیاسی، طرح این موضوع در این شرایط نوعی شیطنت است که به گوینده القا شده است.
 
وی یادآور شد: کسی که با این‌گونه صحبت‌ها صلاحیت خود را از دست داده باید بی اندیشد که به کجا چنین شتابان؟
 
آقامحمدی گفت: بزرگوار! شما که با خطبه‌خوانی آن‌چنانی برای سکولارها، صلاحیت امامی جمعه و جماعات را از دست داده‌اید، در خبرگان به شدت و غیرقابل باور خویش، تنزل پیدا کرده‌اید و در عمل نیز ثابت کرده‌اید که توان نظارت بر فرزندان خویش را هم ندارید که ناچار باید برای اصلاح آن‌ها به‌عنوان بزهکار جهت تربیت در اوین نگه‌داری شوند، بهتر است ملاحظه کنید و تیر خلاص به باقی‌مانده اعتبار خود نزنید.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم تأکید کرد: جریاناتی که بسیاری از بزرگان را به لبه پرتگاه برده‌اند این بار به شما طمع کرده‌اند و دنبال آن هستند که دور شما جمع شوند. اگر خواست خودتان نیست که امید است نباشد، هوشیار باشید و فاصله خویش را با دشمنان زخم‌خورده انقلاب مشخص کنید و بدانید دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند تا آن را به نام فتنه اکبر و شلیک آخر به نام شما ثبت کنند.
 
وی افزود: مطمئن باشید اگر فرزندان امام به این برسند که توطئه‌ای علیه تزلزل در رکن نظام طرحی شده است آن روز ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنند.
 
آقامحمدی افزود: این روزها گرانی به مردم فشار آورده است در حالی که تورم، تولید را به سمت صفر سوق می‌دهد، نیاز است تا دولت چاره‌ای بیاندیشد؛ مستندی که در آن پسری نذری خود را برای خانواده خود می‌برد، نشان‌دهنده وضعیت اسف‌بار زندگی برخی از مردم در کشور است.
منبع: خبرگزاری خانه ملت

 

 
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • باران از کوهدشت

    مثل اینکه تازه فهمیدی در کشور فقر هست ، یعنی دولت احمدی نژاد خواب بودی ،نماینده محترم ،حنات رنگ نداره ،

  • ناشناس

    چرا دوره قبل هم اینها رو نگفتی اقای محترم کاش الان که نزدیک انتخاباته برای تبلیغ نگفته باشی

نظرات